[XOne] Vraagjes over xboxconnect+gamespy

Discussie in 'Games' gestart door Tha Gamemaster, 28 feb 2003.

1. Ik heb wat vragen over xboxconnect en gamespy

Jaja ik weet het er zullen hier al treads van geweest maar ik kan nergens antwoorden vinden ik ben 6 pages terug gegaan om te kijken zoek functie gebruikt maar geen antwoord op deze vragen.
    edit: ik zet de antwoorden er achter mensen die dezelfde vragen dan hebben kunnen gelijk het antwoord zien

Wat heb je nodig voor pc om over gamespy en/of xboxconnect te spelen.

Wat moet je downloaden om te kunnen spelen op xboxconnect en/of gamespy. je moet je inloggen en je moet bij downloads de full version downloaden en eventueel nog upgrades.( bij xbconnect)

Welke is beter xboxconnect of gamespy? Xboxconnect is vinden vele beter en er zitten meer nederlanders op heb ik begrepen

Ik zie wel eens treads halo op xboxconnect vanavond halo ondersteund dat tog niet? Jawel want het is system link en dat doet het wel

Welke cabels heb je nodig om te spelen op xboxconnect en gamespy?

Xbox connect en Gamespy zijn tog gratis? en je heb er tog geen credit card voor nodig? ja het spelen is gratis en je hebt geen cc nodig

Waar kan je de kabels kopen en welke kabels heb je nodig?

waar nog niks bij staat weet ik nog niet en zou ik graag antwoord op willen.

Laatst bewerkt door een moderator: 1 mrt 2003
  2. Xstyle

Xstyle Guest

3. Timo

Timo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon downloaden en extra netwerkkaartje kopen en die met snoertje verbinden met xbox, ik heb xboxconnect en ben daar erg tevreden over, met gamespy gaat het volgens mij 'n stuk ingewikkelder.

4. twist

twist Guest

Je kunt ook een HUB of Router kopen. en Halo word wel ondersteund, alle games met System link kunnen worden gespeeld op XBconnect en Gamespy... oh en de meeste mensen vinden XBconnect beter, ik igg ook.

5. my lijkt xboxconnect ook beter toen ik er binnen kwam maar moet je nog speciale dingen downloadenn ervoor en wat voor kaartjes en snoertjes moet je dan kopen en waar kan je die kopen?

6. ik heb nu xboxconnect gedownload en wil ik het opstarten krijg ik een error deze: (WSAStartup) Unknown Socket Error (2)
    Het is ook wel logisch dat ik het krijg want ik heb mijn xbox nog niet aangesloten enzo want ik weet niet precies hoe dat moet wie beantwoord mijn vraag?

my lijkt xboxconnect ook beter toen ik er binnen kwam maar moet je nog speciale dingen downloadenn ervoor en wat voor kaartjes en snoertjes moet je dan kopen en waar kan je die kopen?

7. er zijn tog genoeg mensen die op xboxconnect spelen dus zouden jullie even antwoord willen geven op deze vragen dank je

8. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je misschien toevallig een RouteR ofzo? Kun je je Xbox daar op aansluiten, rest gaat vanzelf.

9. nickesta

nickesta Respect the don

Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp ik het nou goed moet je nou betalen voor Xboxconnect?
    En wat is dat programma wat je gratis kan downloaden dan, een demo of zo?:confused:

10. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    je hebt een crosscable9system link cable) dus je kan ook gelijk met diezelfde kabel 2 xbox'en aan elkaar linken,nodig.
    Ikzelf heb met zeelandnet(weet niet of de rest dat ondersteunt) 1 extra netwerkaart in men pc gedaan(dus heb er nu 2in) een crosscabe gekocht en die in die tweede(nieuwe) netwerkaart gedaan,en het andere uiteinde in de xbox.Weet niet of dit met alles kan maar op deze manier heb ik het gedaan9en was in totaal maar 14 euro kwijt(8 euro netwerkaart,en 6 euro crosscable(1o meter) )

11. xboxconnect is gratis!dus dat heb je verkeerd begrepen
    en een programma wat je gratis kan downloaden dan, een demo of zo dat snap ik niet helemaal?

12. alles is me duidelijk geworden BEdankt allemaal!!!

Maar nog 1 ding ik krijg dus deze error als ik het opstart (WSAStartup) Unknown Socket Error (2)
    ik heb dan nog niks aangesloten enzo maar betekent dat hij het dan niet doet omdat hij geen xbox ziet of dat het niet gaat werken bij mijn pc?

13. robo

robo ®obo

Leuk Bevonden:
    0
    i know what you mean , dat heeft te maken dat je je xbox niet goed hebt aangesloten op het internet / DL je ff de update:)
    Ik weet aardig wat af van XBC dus als je wat wilt weten ASK me
    enneennie@hotmail.com

14. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    misschien heb je hier wat aan?

en ik weet niet of wouter dit zo leuk vind tha gamemaster!

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  15. robo

robo ®obo

Leuk Bevonden:
    0
  16. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    nee duh maar misschien heeft hij er wat aan! Staat wel hoe je moet aansluiten

17. Xstyle

Xstyle Guest

:{ :{ :{ :{

18. robo

robo ®obo

Leuk Bevonden:
    0
    ja de complete beschrijving staat op die site !

greetzz Robo

19. robo

robo ®obo

Leuk Bevonden:
    0
    als je info wilt geef je maar een PM

Deel Deze Pagina