1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vrachtwagen/Chauffeurs

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door De Neus NL, 13 dec 2015.

  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nou vrachtwagens hebben wielen, maar binnenkort vliegen we alleen nog maar. Dus.
     
  2. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Dronepiloten zijn de nieuwe truckers
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
  4. De Neus NL

    De Neus NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    131
    Dat word 3x niks is wachten op de eerste grote storing met dodelijke afloop in de testfase, en het is klaar.
     
  5. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Bullshit!

    Er zijn nu al enkele ongelukken geweest, met dodelijke afloop, met bijvoorbeeld de Tesla Autopilot en ook dat is nog steeds in ontwikkeling.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Over 10 jaar ben je je baan kwijt, accept it.
     
    L.A. en Kimi NL vinden dit leuk.
  7. De Neus NL

    De Neus NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    131
    Kijk jij nooit het nieuws of iets? Als er nu een vrachtwagen bij een ongeval betrokken is staat het al overal. Er is een heksenjacht op beroepsgoederenchauffeurs, terwijl die 9 van de 10x er niks aan kunnen doen. Bij personen auto's niet, moet je na gaan als een zelf rijdende truck een dodelijk ongeval veroorzaakt wat er gebeurt. Bij een ongeval met een vrachtwagen is de ravage een stuk groter. Over die tesla hoor je niemand meer behalve jou.

    Lig ik niet wakker van heb de zaak al te koop staan, ben het rijden al helemaal zat. Rijden zelf is wel leuk, maar het gedrag van andere weggebruikers en klanten is niet leuk meer.
     
  8. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Wow.
    - "Kijk jij nooit het nieuws of iets"
    Duidelijk vaker dan jij.

    - "Als er nu een vrachtwagen bij een ongeval betrokken is staat het al overal"

    Is een mening en nergens anders op berust.

    - "Er is een heksenjacht op beroepsgoederenchauffeurs"
    Nogmaals een mening.

    - "terwijl die 9 van de 10x er niks aan kunnen doen"

    Is een mening en die getallen zijn nergens anders op berust dan jouw eigen mening.

    - "Bij personen auto's niet"
    Los van dat personenauto 1 woord is, is dit ook een mening.

    - "moet je na gaan als een zelf rijdende truck een dodelijk ongeval veroorzaakt wat er gebeurt."

    Wat daarmee gaat gebeuren zal het zelfde zijn als wat er bij een ongeluk met Tesla's Autopilot gebeurd. Tesla heeft alle gegevens hoe er gereden is komen binnen enkele dagen met een verklaring, waaruit zal blijken dat het OF een technische fout is, OF een menselijke fout.

    - "Over die tesla hoor je niemand meer behalve jou"

    Omdat Tesla met een rapport kwam dat het een menselijke fout was. De man die in de VS overleed in een Tesla voldeed niet aan de eerste voorwaarde die Tesla stelde aan het rijden met Autopilot. Namelijk dat je ten alle tijden moest opletten en klaar moest zijn om in te grijpen. De man die in Nederland een groot ongeluk veroorzaakte met een Tesla, reed veel te hard.

    "Lig ik niet wakker van heb de zaak al te koop staan, ben het rijden al helemaal zat. Rijden zelf is wel leuk, maar het gedrag van andere weg gebruikers en klanten is niet leuk meer"
    HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA next level jezelf tegenspreken!!
     
  9. De Neus NL

    De Neus NL Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    131
    Dat noemt men praktijkervaring prutser! Allemaal jou mening. En chauffeurs bedoelen met rijden het werk, je weet niks van onze sector en je komt met praatjes alsof je alles weet. Maar je merkt al je weet geen shit en ga je maar op andermans fouten letten en verbeteren. Kom maar terug als je net als mij 1,5 miljoen kilometers en bijna 10 jaar op die auto heb gezeten. Dan wil ik je nog wel eens een keer spreken.
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    [​IMG]
     
    Daz vindt dit leuk.
  11. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Vincent, ik heb enkele door jouw gemaakte fouten hierboven even verbeterd.

    Ik moet van jou het nieuws volgen, maar de reporters en journalisten hebben niet net zoals jij, 1,5 miljoen kilometers gemaakt. Dus die hebben geen idee waar ze over spreken. Waarom zou ik ze dan gaan volgen?

    Je hebt wel een beetje last van tunnelvisie hé? Dus omdat jij die dingen ziet, is het waar. Dus omdat jij 9 mensen ziet die een ongeluk veroorzaken, is dat de waarheid en tellen alle ander zaken niet meer mee? Zaken die andere mensen waarnemen, bijvoorbeeld. Ik vind het leuk dat je jouw ervaring wilt delen, maar als je alle andere meningen niet aanneemt, is jouw mening net zo waardeloos als de mening van anderen.

    Als je gefrustreerd bent, geen probleem. Maar denk even drie keer na voordat je je gedachten klakkeloos op het internet gooit.

    9 van de 10 keer dat een gefrustreerde vrachtwagenchauffeur iets op een gameforum gooit, resulteert dit namelijk in onzinnige discussies waarbij de chauffeur vooral heel erg voor lul staat.
    Geloof mij, ik werk in de communicatiesector en zoals jij al aangeeft, jij niet. Dus heb ik gelijk!
     
  12. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    @Tiberius was toch vriendje met DeNeus?

    Zal wel ongemakkelijk zijn geweest daar in Sneek dan aan de eettafel met je broer.
     
    Kimi NL vindt dit leuk.
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ja die grap is ook wel een beetje oud nu :p
     
  14. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Je bent zelf oud!
     
  15. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Hij blijft anders super leuk hoor!

    [​IMG]
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.758
    Zonder transport staat alles stil ja!
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  17. JackWalker

    JackWalker Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    1
    Als ik me ergens aan irriteer is als ze andere vrachtwagens gaan inhalen tijdens de drukke uren op de weg. Ze hebben al te maken met een lage maximum snelheid dus hoeveel sneller kunnen ze nou echt gaan als ze een andere vrachtwagen inhalen. Wat mij betreft is dat een kwestie van enkele kilometers, dat is het toch niet waard? Een vrachtwagen op de snelweg is echter nog niet zo erg als zo’n ding https://www.truck1.nl/landbouwmachines/landbouwtractoren/fendt-626-a803254.html
    op de weg. Nu proberen ze meestal wel aan de kant te gaan, maar het blijft toch vervelend als je 20 moet rijden waar je 80 mag.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2022
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Verkoop je er een? Wil wel even inrijden op een paar Van Moofs
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  20. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.758
    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina