Op de website van Lucasarts' nieuwste telg uit de Star Wars line-up beantwoordt men op regelmatige basis vragen van fans. Dat kan op een speciale 'Ask Lucasarts' pagina, waar reeds een heel waslijstje aan vragen en antwoorden van Knights Of The Old Republic zijn terug te vinden. Weer een nieuwe stak vandaag de kop op: How will gameplay be affected by the character's light or dark side alignment in Star Wars®: Knights of the Old Republic™? As your character moves towards the light or the dark side it will have an affect on certain Force powers that are more "good" or "evil". The Force powers in the game are weighted towards the light or dark side. For example, Force Heal is obviously a more light side power. If your character is leaning towards the dark side and chooses this power, it won't be as effective as it would be if the character were leaning towards the light side. Voor een uitgebreide uitleg verwijzen we je graag door naar deze pagina
Ik heb ook een vraag over kotor Hoe vecht je nou? Ik snap dr helemaal niks van, ent is echt super irritant dat ik daardoor niet verder kom. In de handleiding is niks te vinden Help please
Het is een RPG .. turn based .. je zet je acties in de hudenkijkt hoe het gevecht verloopt ... word het moeilijk pauzeer je en zet je je volgende acties klaar (staat in de handleiding hoor )
*gebruik de vierpunten toets, je ziet links onderin je beeld dan wel waar hij staat en kan dus lezen wat het uitricht*