1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    He shit dan moet ik dus de oude Xbox als divx station gebruiken

    of me pc installeren met MCE2005 waar ik ook niet echt zin in heb

    en als je de avi's op een DVD brand word die dan herkend (data dvd)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Pfff... Verschrikkelijk irritant om muziek een beetje overzichtelijk te organiseren zeg. Die tabs, op je 360 bij Media, voor albums, artiesten, genres en nummers zijn echt niet te gerbuiken doordat je dan een mega lijst krijgt waarin alles door elkaar staat... Wat een zooitje...

    Enige optie is dan te selecteren op playlists, wat nog een enigszins overzichtelijke lijst geeft van al mn cd´s. Dus ik lekker playlists maken met Winamp: Alle aparte cd´s waren al gemaakt dus ik wilde even wat muziek soorten bijelkaar voegen in playslistes als bijv. Hardcore, Rap, Rock, Verzamel ed... Nu leest de xbox maar een paar nummers per afspeelijst, terwijl er veeel meer mp3tjes in de lijst staan :confused: Tevens vind ik playlists irritant omdat je dan elke keer een nieuwe cd aan de playlist moet toevoegen.

    Schiet mij maar in een kapotje, ben de draad beetje kwijt... Mijn vraag: Hoe organiseer jij je muziek op je PC en hoe krijg je dit overzichtelijk op je xbox te zien?
     
  3. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook hier een zooitje. Dat wordt ID3 tags aanpassen of playlists aanmaken. Gewoon kunnen bladeren door je mappen op je PC zou een uitkomst zijn, net zoals bij XBMC zeg maar.

    Wat ook irritant is dat hij blijkbaar alles wat je shared op je PC op een grote hoop gooit binnen het dashboard. Dus plaatjes behorende bij de MP3 afbeeldingen komen ook terecht in het Pictures onderdeel van de X360, erg irritant. Wellicht komt er nog een update voor het dashboard en/of media connect.
     
  4. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt

    Ja maar divx/xvid werkt dan nog niet ..

    Geen idee maar divx/xvid zal in ieder geval niet gaan werken ..
     
  5. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga zo wel even wat kleine avi's op een Data DVD branden , en kijken of dat werkt
     
  6. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Windows Media Connect is toch gewoon een manier om mappen te delen op een andere manier?
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    avis werken niet op een xbox 360

    ja media connect is gewoon een media sharing tool
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe kan ik mijn firewall (norton) aanlaten en toch nog windows media connect gebruiken. Want deze werk bij mij alleen als ik de firewall uitzet.
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Ik zou de firewall van Norton weg doen en de Firewall van XP gaan gebruiken
     
  10. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik krijg hem gewoon weg niet aan de praat alles netjes geinstalleerd enzo firewall etc allemaal uit ook in de achtergrond wat poorten geopend in mijn router maar toch kan mijn 360 nog steeds niet mijn pc vinden :confused:

    Iemand een tip wat ik nog meer zou kunnen proberen?

    Alvast bedant
     
  11. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zou proberen de handleiding te lezen en uit te zoeken hoe je bepaalde poorten naar bepaalde ip adressen kan toe laten (en windows XP fire wall is zowiezo bagger met mappen delen)
     
  12. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmmm dit is misschien een betere thread

    Fardo: ik heb mijn xbox 360 aangsloten op internet, staat ook aan pc staat op media connect.. maar tog herkent hij mijn xbox niet bij devices, Windows firewall staat uit, mcafee aan maar media connect is toegelaten
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    mcafee uitzetten .. windows aan

    windows firewall werkt perfec met media connect ... maar bagger met andere firewalls
     
  14. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met media connect ook de foto's uit PGR3 op je pc krijgen ?
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    nee
     
  16. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Firewall van xp zuigt. Kan ik echt niet norton aanlaten. Ik heb op me norton windows media connect gewoon op: Alles toestaan. en nog doet hij het alleen maar als ik de norton uitzet.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    klopt norton werkt niet goed samen met media connect :eek:

    Als je een router hebt .. heb je zelfs geen ps firewall nodig ... dus dan kan je beide uitzetten
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2005
  18. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Je problemen begonnen toen je Norton installeerde. Dat is gewoon pure bagger. Het verziekt je systeem en zie het er nog maar eens netjes af te krijgen.
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Norton werkt hier anders perfect, altijd al gedaan _0/ Hoefde geen enkele instelling te veranderen om media connect te laten draaien...

    Misschien helpt dit rikkel? http://www.microsoft.com/windowsxp/mediacenter/extender/setup/firewall/norton.mspx
     
  20. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag:

    hoe zet ik mcafee firewall uit?

    ik heb op security center geklikt en dan exit maar volgens mij staat hij nog aan
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina