1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Je moet nog even een keer die Xbox setup doen.. Dan moet je vanzelf die code invullen.
     
  2. wouter2006

    wouter2006 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    wel wired maar vraagt om ip adres

    als ik test op de xbox staat dat hij wel wired is maar ip adres werkt niet ik heb volgens mij alles goed ingevuld kan namelijk ook op live dus weet iemand anders het

    PS: mischien stond het al op het forum maar ik kon het niet goed vinden.
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik snap er nu helemaal niks meer van :'-( Ik heb 3 instals op mijn pc staan. Een engelse versie van 7 mb een NL versie van 7 mb en een versie van 80 mb. :confused: De hele tijd instaleerd die Xbox Conect terwijl ik die dus allang heb.. hij is nu al zon 13 geinstaleerd :mad:. Die code heb ik ook nergens voor nodig gehad |:- Damn need help
     
  4. wouter2006

    wouter2006 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    codes

    nu is de ip adres confirmd maar nu staat er failed bij computer en de fouten zijn
    W:0000-0015
    X:001c-F02B
    Y:0000-0000
    Z:8016-05B4

    meer mensen hebben deze fout 1 iemand weet het tog wel wat wij moeten doen
    BVD
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik heb niets aan de wxyz codes .. ik wil weten hoe jullie geconnecteerd zijn ... wat de foutmelding is als je de media connect test doet en/of je een firewall gebruikt
     
  6. wouter2006

    wouter2006 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik de test op de xbox doe dan is network adapter wired, ip adres confirmd, en computer failed ik heb hem aangesloten in een splitter de 1 naar de modem de andere naar de pc en als ik hem direct naar de pc legt dan is het ip adres ook failed maar ik heb dat program gedownload op www.xbox.com/setup en dan installeerd hij eerst media connect en daarna probeert hij te connecten maar dat werkt niet ik gebruik geen firewall trouwens:D ik hoop dat jij het snapt want ik wil dat dit natuurlijk wel werkt is wel makkelijk:D
    BVD
     
  7. MMaRsu

    MMaRsu Guest

    Hey hij kan mijn ip niet vinden ofzo, ik heb met cross cable de 360 en de pc verbonden, ( windows xp ), dus ik wil zo connecten met dat media connect aanstaan op mijn pc werkt het niet.
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij kan die hem niet instaleeren, dan krijg ik dit:

    [​IMG]

    Wie helpt?
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je moet de .net framework installeren :) Kan je alleen downloaden van microsoft ...www.microsoft.con ... downloads .net framework
     
  10. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, ik kan het niet vinden.

    Edit:/ gevonden en is bezig met downloaden.


    Edit2:/ Nu heb ik media connect geinstaleerd (met xbox 360 aan) maar ik kan geen muziek stream of wat dan ook. En hij pak ook niet meer de andere PC waar Media Connect opstaat.

    Of kan dat komen door dat er net een kwatier geleden een nieuwe Router is aangesloten?

    Edit3/: Alles doet het nu, ik moest die andere pc disconnecten en die andere slecteeren
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 jan 2006
  11. Boulogneboy

    Boulogneboy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik de muziek nou als playlist saven?
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat kan niet ... alleen als de muziek op je HDD staat
     
  13. Boulogneboy

    Boulogneboy Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dat staat ie toch nooit? dan.
    Hoe kan ik als mijn pc uitstaat dan toch bij mijn foto's en muziek?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als deze op je hardisk van je premium staan
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    mwa.. maar de Windows Firewall is ook zelf bagger. Controlled alleen incoming. geen uitgaande verbindingen. Dus mocht je een trojan binnen hebben dat laat de Windows vuurmuur hem netjes door.
     
  16. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij mij doet kan ik het bestandje van www.xbox.com/pcsetup niet installeren. Ik druk op uitvoeren, vervolgens loopt er een blauw balkje vol en hier blijft het bij, de echte setup start ie volgens mij niet op. Hoe kan dit?
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat Media Connect ook gedownload, maar nu is het probleem:
    als ik het opstart dan krijg ik geen devices te zien...
    bij 'Mijn Netwerklocaties' staat ook zon driehoekje in het plaatje van waarschuwing ofzo, als mn xbox eropaangesloten zit.
    Bij mn vorige xbox had ik een ftp verbinding en dan moest ik bij Eigenschappen een ip n alles invoeren en hij deed het, maar bij de 360 werkt dat niet.

    Help!
     
  18. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Gisteravond ff Xbox360 rechtstreeks op de pc aangesloten (moeder niet echt blij => kabels door hele huis :+). Straks ff kijken of ik niet misschien een wireless ding kan kopen.. Is wel lache die zooi maar moet toch mijn mce computer keer rollup 2 doen enzo:p
     
  19. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand?

    Ik heb geen windows media center maar ondanks dat kan je je pc wel aansluiten toch? Je hebt dan toch alleen beperkte mogelijkheden?
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2006
  20. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    welke poorten bedoel je? waar kan ik deze vinden? of gelden ze alleen als je een router hebt?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina