1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet echt waar ik moet kijken , waar is dat>?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Tabblad System --> Computer
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmm ik denk dat de mensen met problemen de network setup wizard nog een keer moeten uitvoeren :)
     
  4. Pascallo

    Pascallo Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    in windows gewoon bedoel je? al geprobeerd namelijk=(
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hmmm ik ben bang dat ik je dan nog maar 1 advies kan geven :eek: ... op nieuw je PC installeren, omdat ik bang ben dat 1 of een andere prog je poorten blocked. Met een schone start krijg je het wel voor elkaar. Maar ik kan niet op je systeem kijken, -
     
  6. Pascallo

    Pascallo Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dat bedoel ik. je krijgt niets te zien en je hebt alles al geprobeerd :eek: .. daarom denk ik dat er wat mis is met je setup. Ik heb geen andere suggesties meer. Geen andere dan opnieuw te beginnen een schone installatuie dus :)
     
  8. Pascallo

    Pascallo Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ben al bezig met mn back upje:p
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Mooi als je dan een schone installatie doet dan moet het goed gaan
     
  10. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap er echt niks van=( , kzal wel dom zijn , Fardo ik probeer nu de poorten in de modem opnieuw open te zetten , mischien dat er iets dout is gegaan ofzo , als je nog iets weet laat het me weten!:confused:

    EDIT : Kheb alles opnieuw erin gezet met de poorten maar nog doet hij het niet , raar hoor.......
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  11. Pascallo

    Pascallo Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ze herkennen elkaar , maarrrr als ik mn muziek wil afspelen gaat dat met horten en stoten: 2 sec muziek, 2 sec stil, 2 sec muziek enz. en video's afspelen lukt al helemaaaal niet:confused:
     
  12. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou je een Tut willen schrijven voor Windows XP? Ik heb gwoon XP computer met Service Pack 2, op Xbox.com/pcsetup staat daar:
    Maar bij MediaPlayer (wat een kutprogramma, Winamp is zóveel chiller) zie ik onder Library niets over Media Sharing staan. Moet ik dan gewoon bij t configuratie scherm zoeken?

    Edit: Deze stap kan ik niet maken, aangezien er bij Media Player gewoon geen pijltje onder Library staat..

    Edit2: Ik weet t al. Kheb Media Player versie 10..
    En als ik 11 wil installeren begint hij over het valideren van mijn Windows exemplaar..
    Hebben we fout gedaan bij de laatste keer formatteren van mn PC..
    Wij hebben gewoon legale versie van XP Home, maar toen heeft een vriend van mn broer een een (illegale) versie van XP Pro op gezet.. En daardoor hebben wij nu ook altijd als je opstart 'Dit is geen geldig exemplaar van Windows' etc..
    &%^* aargh! Nu moet ik dus, wil ik het laten werken.. De hele PC weer formatteren en Windows opnieuw installeren.
    Alle programma's opnieuw erop, en opnieuw instellen.. Dat haat ik vettt!
    Zou ik eerst via t netwerk alles op mn Pa's laptop moeten zetten, want de brander is kapot.. Shit dat gaat lang duren, en waarsch vind mn moeder dat niet eens goed..
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Luister eigenlkijk nooit via me xbox muziek. Wil ik het doen, start me windows media connect niet meer op ofzo. Dus ik maar windows media player 11 donwloaden. Staat er dat me windows niet legaal is. Terwijld at wel zo is. Nu krijg ik geen contact tussen me xbox en pc. Grrr :mad:
     
  14. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Niet toegestaan lees de [faq]faq[/faq]
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben er mee bezig :) ... maar ik moet dan eerst weer XP installeren :eek:
     
  16. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke ik heb mijn tekening even verbeterd >>

    [​IMG]

    In de Switch zitten 5 Ethernetpoorten ...

    Er zitten in de PC en 360 maar 1 Ethernet poort dus hoe kan ik dan de 360 e de PC van mij met elkaar verbinden want er zijn geen poorten meer over toch?....of zie ik da verkeerd....:confused:
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je pc is goed verbonden .. ik denk dat op je pc te veel troep staat en dat je beter een herinstallaie kan doen ... Dan kan ik je ook beter helpen :)
     
  18. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Das wel erg extreem , ik bedoel er staat bijna niks op mijn PC , een paar spellen en een paar programma's zoals Ad-aware en AVG enzo....

    Moet ik opnoemen wat er allemaal aan software op mijn PC staat? , mischien dat je dan kan zeggen wat er af moet en wat stoort:thumbs:
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee heeft geen zin helaas ... ik ben bang dat er gewoon te veel mis is .. heb je windwos mediaplayer 11 draaien kan je een screenshot maken van je start menu, etc.
     
  20. Mysticmaus

    Mysticmaus De Gekke Vos

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb inderdaad WMP 11 ja en die staat op delen met de 360:thumbs:

    [​IMG]
     

Deel Deze Pagina