1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Al kijk ik bij de media delen in windows media player, dan vind hij mijn xbox 360 niet. Kan iemand mij hierbij helpen? Ik maak gebruik van windows xp en windows media player 11.
     
  2. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij helpen?
     
  3. Suup

    Suup Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit proces ook andersom? Dus "screenshots" die in games worden gemaakt, overzetten NAAR de PC?
    Wat is de beste en makkelijkste optie om dit te doen?

    (Heb dit forum wezeloos gezocht, sorry)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2007
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Het kan nog niet andersom (Forza heeft wel een upload server voor forza screenshots) . je hebt dus een video capture kaart nodig om dit te doen
     
  5. Suup

    Suup Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de snelle en duidelijke reactie.
     
  6. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey

    Ik heb even een kort vraagje.

    Is het mogelijk om muziek of films die je streamt op je pc gelijk naar je 360 te streamen zodat je daar de muziek kan beluister of de film kan kijken.

    Als het niet duidelijk genoeg is hoor ik het wel.

    Greetz promise
     
  7. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn probleem word volgens mij al iets meer helder.

    Ik heb mijn 360 aangesloten op mijn router, en ook mijn PC aangesloten op mijn router, is dat dus de fout die ik maak? want ik zie helemaal aan het begin bij de startpost dat mijn setup er niet tussen staat:)
     
  8. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Klik op Network and Sharing Center

    Dat zit alleen op de vista PC's?

    Ik kan het niet vinden in mijn PC...
     
  9. .: JP :.

    .: JP :. Shaken, not stirred!

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Bestand kopieren naar toegevoegde map

    Ik heb gisteren geprobeerd om een wmv 720p film te kopieren anar een map die ik heb geshared via media delen in wmp. Ik kijken bij video's, niks te zien. Heb overigens wel gewacht totdat de bestanden opnieuw waren togevoegd door wmp (wel irritant want hij scant alles opnieuw, is hier wat aan te doen misschien?). Uiteindelijk kon ik het bestand niet op de xbox terug zien. Moet dit soms in een map worden toegevoegd? Toen ik dat deed en die map specifiek toevoegde in wmp werkte het wel. Weet iemand hoe dit precies zit?

    Bvd

    :thumbs:
     
  10. Shizzel

    Shizzel Guest

    Weet iemand toevallig of HDDVDRiP.AC3.5.1.x264 ook gestreamed kan worden?
    Dit is toch mogelijk gemaakt met de nieuwe Dashboard update?
     
  11. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Heb ook even een vraagje, ik heb dus die nieuwste media player gedownload en het sharen met mijn 360 gaat helemaal goed.

    Maar bij bijvoorbeeld bij een film dat een mpg/mpeg bestand is, die kan de xbox 360 niet lezen. Komt dit dan door de 360? ( had gehoord dat na de laatste update de 360 ook mpg bestanden kon lezen!?? )

    Wie kan mij helpen?
     
  12. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    WMP 11 ziet mijn xbox360, en is aangevinkt om te delen. Alleen heb ik een Ip Adress : Failed.

    Ik weet niet goed wat ik nu moet doen of controleren
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je firewall en je virus scanner tijdelijk disablen
     
  14. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    beste Fardo

    Ik heb MAcafee virusscanner, als ik rechtermuisknop klik op het icoontje in mn taakbalk kan ik nergens kiezen voor afsluiten of iets dergelijks.

    Weet je misschien waar ik dat kan doen. Of moet ik Heel de scanner verwijderen?
     
  15. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Maar hoe zit het nou met die MPG bestanden dan??
     
  16. Skinner 87

    Skinner 87 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey heb een vraagje ik heb problemen met het delen van mijn muziek, m'n video's vind ie wel maar bij m'n muziek zegt ie dat ik er geen items in heb staan terwijl ik ze wel allemaal heb toegevoegd aan windows media player heeft iemand dit probleem ook? zoja hoe verhelp je dit
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Als je rechter muisknop op je mcaffee icoontje doet --> virusscan --> Uitschakelen
     
  18. zfn

    zfn Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Er wordt hier keurig beschreven hoe je WMV bestanden via het netwerk kan kijken. Maar ik kan de xbox niet aansluiten op het netwerk.

    Dus harde schijf gekocht, HFS+ geformateerd, foto's en films erop gezet en aansluiten op de Xbox. Als ik naar foto's ga, kan ik kiezen voor "portable device" en kan ik inderdaad de foto's zien die ik op de harde schijf heb gezet. Maar als ik naar "video" ga, kan ik geen "portable device" selecteren. De xbox kijkt bij Video alleen naar zijn eigen harde schijf. Hoe krijg ik de xbox zover dat hij de portable device gebruikt bij video.? 'system/memory' ziet ook alleen zijn eigen harde schijf, maar ik denk niet dat de Xbox360 de externe harde schijf als geheugen ziet, dus dat lijkt me logisch... Iemand een Idee?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
  20. zfn

    zfn Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    zit ik toch verkeerd.. :confused:

    De bestanden zijn eigenlijk tussen de 100mb en 12 gig.. :p Hij ziet ze geen van alle, ook niet de kleine WMV bestanden.. Maar ik denk dat de Xbox bij video alleen maar naar zijn eigen harde schijf kijkt, en daar staan ze inderdaad niet.

    Omdat de bestanden ook groter zijn dan 4gig, heb ik de harde schijf met HFS+ indeling geformateerd. Dat ziet de xbox wel, want de foto's die erop staan kan ik wel benaderen.. :mad:

    *edit, ik had die topic al door gelezen. Daar zijn een aantal mensen die zeggen dat het wel kan maar niet hoe je dit doet.
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2007

Deel Deze Pagina