Hey weet ienmand nog een progama waar mee je media naar je xbox 360 kan streamen ? Wand windows media player 11 windows media center ps3 media server en TVersity kunnen me xbox 360 niet vinden. Of ondersteund vista home premuin dat niet wand dan zal ik moeten wachten dot me ouders een nieuwe pc kopen en dat duurt nog wel dot 2015 ofzo. Of komt het dot ik een xbox 360 arcade heb of omdat het netwerk van kpn is ?
Er is ook een specifiek [Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2] topic, heb je daar ook al eens naar de juiste instructies gekeken? Sowieso is er een probleem met je netwerkinstellingen als zowel WMP, TVersity en PS3MS nooit je xbox 360 kunnen vinden, dan moet je geen nieuw programma zoeken want dat gaat ook hetzelfde probleem ondervinden in alle waarschijnlijkheid. Wat is je opstelling? Gewoon Modem > router > PC('s) & xbox 360?
het best kan je in een centrale thread posten. dan wordt je beter geholpen Hier kan je het beste je vraag stellen: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=98610