[Vragen] Nieuwe Xbox360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door treces, 4 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. treces

treces Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hee mensen :)

Ik heb nogal een paar vraagjes over de Xbox360. Heb hem namelijk daarnet besteld en dit schoot mij te binnen wat ik ook niet snel kon vinden op het forum...

1. Mijn PC is aangesloten via een draadloos netwerk hier thuis. In dat netwerkkaart zit nog een aansluiten. Kan ik dan via een kabel (waar ik de naam niet snel voor de geest kan halen) zo de Xbox360 aansluiten met Xbox Live?

Even een "voorbeeldje":
    Modem-[vast]-Router-[draadloos]-PC-[vast]-Xbox360

2. Het bekende X360 probleem.. ROD.. Nu heb ik gelezen dat dat komt doordat de warmte niet snel word weggevoert en dat de solderingen niet goed erop geplaatst zijn, dit zou dan zijn bij de oudere modellen van de X360. Nu zie ik overal van die coolertjes, word het dan aangeraden om er een te plaatsen?

Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen :9

(Als het fout staat.. sorry.. laat je niet misleiden door de registratie datum |:-)

Greetz! :+

2. ritzzz

ritzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je xbxo360 kan je ook draadloos aansluiten door een draadloze xbxo360 adapter te kopen.deze kosten rond 80 euro.
    Maar als je een router hebt ken je gewoon je xbox360 daar met de bijgeleverde UTP kabel insteken.

OVer de RROD hoef je geen zorgen te maken op elke xbox360 zit standaard 3 jaar RROD garantike.
    En koop GEEN externe koeler voor je xbox360 want deze blazen juist lucht tegen zodat de ventilatoren juist harder moet werken hoe hem gewoon orgineel en ga er niet aan prutsen.
    zorg dat je xbox gewoon open staat dus op een kast of zo en niet ergens instopen want dan gaat hij gewoon koken.
    Gr ritz

3. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan inderdaad gewoon een ethernet kabel gebruiken om je xbox op je router aan te sluiten. De kabel die je bij je xbox krijgt is waarschijnlijk te kort (anderhalf meter ofzo).

Over ROD hoef je je geen zorgen te maken... Ik en 4 vrienden hebben allemaal in december een xbox gekocht, niemand heeft ooit last gehad van ROD's.

4. treces

treces Casual Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat word kabeltje trekken of een andere oplossing zoeken...

Ik had eerlijk gezegt ook niet verwacht dat je zo'n koeler nodig had.. maar niet geschoten is altijd mis :)

Tnx voor de snelle reactie!

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina