1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Als je eventuele ventilatie-openingen niet blokkeerd, kan dat wel. Staand is beter, maar goed...
     
  2. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Alle ventilatie openingen zijn dan open, maar waarom is het dan toch slechter ?
     
  3. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Check wel even je HD. Als deze al enkele maanden horizontaal heeft gedraaid is het ook beter dat die horizontaal blijft werken.
     
  4. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Me zus heeft linux op haar pc maar hij geeft steeds aan iets over haar character coding :confused: wat moet ze dan doen.
     
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
  6. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    ja en hoe
     
  7. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Door zelf eens wat moeite te doen om de oplossing te zoeken.
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    En als ik het nou niet weer, het is toch niet moeilijk om ff snel te zeggen wat het is sjaakie :confused:
     
  9. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    De meeste mensen in deze thread hebben er wel vaker moeite mee om gewoon het antwoord te geven inplaats van kijk maar op google of zoek zelf eerst wat beter. Terwijl je eigenlijk zelf ook al een hele tijd hebt gezoekt. Dat is bij hun waarschijnlijk normaal Janter, dus trek je er maar niks van.

    En achja, nou krijg ik natuurlijk weer allemaal commentaar :D hit me...

    /ontopic ik heb zelf geen idee
     
  10. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Het leuke is dat ik het ook niet weet.

    @Dave123: die vlieger gaat niet op. Als je het antwoord op een vraag nergens op internet kunt vinden, dan is de kans nihil dat iemand het antwoord hier op XBW weet._0/
     
  11. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    is er een programma waar mee ik kan checken hoeveel watt me computer verbruikt.
     
  12. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij niet. Wat je wel kan doen is een multimeter aansluiten.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hoe wil je dat doen dan ???

    Bij de bouwmarkten , Onderdelenhuis en Conrad kan je aparaten kopen die je tussen stopcontact en aparatuur kan aansluiten.'
    Zo kan je de opgenomen Watt's in de gaten houden !!
    Ook kan je de gemaakte kosten op het display zien.
     
  14. Sark

    Sark Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
  15. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat bedoelde ik ook met een multimeter:9 Ik weet alleen niet hoe die krengen heten.
     
  16. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    bij die coolermaster real power 450 watt zit er een bij :p
     
  17. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga mn laptop voor school gebruiken (nu gebruik ik hem als desktop) en ik ga dus een pc kopen voor thuis gebruik.
    Een vriend van me heeft zijn pc half na gemaakt en alles draait super dus ik ben erg geinteresseert. =P
    Alleen monitoren zijn best prijzig en wil graag niet boven de 900 uitkomen, zal wel gebeuren maar 1000 is 'the limit'

    http://www.alternate.nl/html/tu.html?sc=-2099473512
    Iemand een idee hoe ik wat van de prijs af kan krijgen?


    En ik zat aan deze monitor te denken, alleen contrast is laag vergeleken met andere monitoren, alleen ken ik daar geen bal van.
    Is dit lelijk beeld ofzo? of iets met kleuren... wtf.. 8)
    http://www.alternate.nl/html/product/details.html?artno=V3LA32&showTechData=true
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  18. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar omp DDR2 800 MHz? dat heb je alleen nodig als je extreem wil gaan overclocken. Je hebt al geheugens van PC5300 (667MHz) en dan kan je nog gaan overclocken. PC5300= 60 a 80 euro. PC8000 is echt... héél veel.
    Edit: De PC-5400 Gold XTC versie van je keuze kost 79E. 20E minder. En... Dat PC8000 ga je nooit helemaal benutten, volgens mij.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2007
  19. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dit wordt mijn definitieve samenstelling van de pc die ik morgen ga bestellen:

    [​IMG]
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Waarom kom je hier eigenlijk advies vragen? Ok, het advies is wel vrijblijvend. Maar als je na zoveel pagina's vragen (en telkens zo goed als dezelfste) het toch nog gewoon negeerd, waarom de moeite gedaan om die vraag(en) telkens te vragen?

    - 8800 GTS 320MB was taboo aangezien je op 1600*1200 (of wat hoger) ging gamen (en beter paste in je budget).
    - DDR2 800MHz/pc6400 was vrij nutteloos als je niet ging overclocken (voor E6x00 pc4200, voor E6x50 pc5400).

    Neem je uiteindelijk toch nog een 8800 GTS 320MB en bovendien ook nog eens peperduur pc6400 geheugen |:-.

    Waarom neem je een nieuwe northbridge cooler, een CPU cooler en een geheugencooler? Zolang je gaat overclocken is dat niet echt nodig, (tenzij de stock northbridge cooler teveel lawaai maakt). Nou goed, het lijkt erop dat jij je pc vol blauw lichtjes wil hebben (kan tegenslagen als je 's nachts met je pc in je kamer aan slaapt). Dan nog geef ik je het advies eerst je geld in de prestatie te steken en dan pas zien naar wat je nog kan doen voor je pc wat te "pimpen".

    Als je ook geen SLI gaat doen, dan is een 700W voeding wat overkill. Een 500W of 600W van een goed merk (met dus genoeg ampère op de lijnen) is goed genoeg.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina