1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa, enigste wat ik ga veranderen is me cpu koeler, want me voeding maakt nu een tering herrie omdat hij niet genoeg lucht aan kan zuigen, want me cpu koeler zit er recht onder 8)

    Dat van die videokaart en HD laat ik gewoon zo, het past net, behalve dat verbogen kabeltje maar dat maakt niet veel uit.

    En dat van die 4 pins aansluiting heb ik ook ja:

    [​IMG]

    Alleen nu weet ik niet zeker of ik er eigenlijk wel een nieuw cpu koeler op kan zetten?

    Lijkt mij wel maar omdat dit een standaard HP computer is weet ik niet 100% zeker: Dit ding. Alleen letterlijk in een andere kast gepropt :+.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2007
  2. Interpol

    Interpol Guest

    Jongens ik heb advies nodig, heb niet heel veel verstand van computers maar ben tijdens het uitzoeken van een nieuwe pc de desktops van Dell tegengekomen.

    Ik heb een Inspiron 531 een beetje zitten veranderen en wat extra onderdelen toegevoegd, de desktop bevat nu:

    AMD® Live-technologie - Athlon™ 64 X2 Dual Core Processor 5000+
    Legitieme Windows Vista® Home Premium
    Dell™ 24" UltraSharp™ Wide Digital/Analogue Flat Panel (2407FPW) - European
    4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [4 x 1.024]
    500 GB Seriële ATA harde schijf (7.200 rpm) met 16 MB DataBurst™-cache
    512 MB nVidia® GeForce® 8300GS Turbocache grafische kaart
    16x DVD+/-RW-station

    Ik heb de monitor apart voor iets van 800 zien staan, deze gehele desktop inclusief de monitor op een totaal van €1.168,15. Kan ik een beetje aan de bak met die onderdelen? Ik wil het ook gebruiken voor games.
     
  3. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1

    goeie processor (?),
    veel ram, maar mss teveel voor nu,
    grootte hardeschijf met een snelle 16MB cache
    maar, die video kaart is echt slecht, op gamegebied :cool:
     
  4. Interpol

    Interpol Guest

    Ah dan hoeft het voor mij ook niet meer, ik game dan wel op de 360 hehe.
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    "Turbocache" vermijden ;)
     
  6. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat alles, zonder de monitor, kan je al krijgen voor zo'n €600,-! Koop daarnaast een 22" scherm van 200-250 euro en je bent veel goedkoper uit.

    Maar waarom zou je 4GB willen doen? Tenzij je constant aan het renderen bent is het aardig overbodig en kan je 't geld daarvan beter gebruiken voor een betere graka.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    daarom kost het met die monitor ook 1100 :9
     
  8. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Vergeet niet dat die monitor zwaar overprijsd is.
     
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Vergeet niet dat het hier gaat om 24" monitor. Die zijn namelijk al direcht een pak duurder (400-500 of nog meer) en de monitoren van Dell zou nu eenmaal vrij goed ;).
     
  10. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    alsof die 2 inch boven de 19 inch nog uitmaakt.....je krijgt toch een "vooraan zitten in de bioscoop" effect.....
     
  11. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Over smaakt valt niet te twisten ;).

    Maar op die 2" meer worden wel ineens meer pixels gepropt wat het hele ding ineens duurder maakt en voor 24" is de vraag ook niet zo groot.
     
  12. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Persoonlijk vind ik een 24" behoorlijk oncomfortabel, ik geef nog gewoon de voorkeur voor een 19" of 20" bij een afstand van ongeveer een meter.
     
  13. JapyJapo

    JapyJapo Guest

    ik vind 26'' hd wel chill
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je ook beter 1 x 22" + een ander scherm (bijvoorbeeld 19") kan nemen. Persoonlijk heb ik een 2 17" schermen momenteel met een 22" in de bestelling. Dat gaat wat worden iig:p
     
  15. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Top!

    Waar ga je ze voor gebruiken?
     
  16. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou geen editting of zoiets. Maar sowieso 'grote' / dubbele schermen zijn echt niet exclusief voor designers. Ik kan je echt aanraden meerdere schermen te gebruiken. Maar voor verschillende virtuele machines is het een stuk makkelijker om overzicht te houden.
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mwa ik ga liever voor 24" dan 2x iets anders (of het moet 2x 22" zijn ;)) maar da's ook weer zo duur.
    Eind van dit jaar komt waarschijnlijk voor mij een nieuwe pc en dan koop ik deze 24" Samsung SyncMaster 245BW, met 1920x1200 resolutie. Kan ik meteen in 1080p op me 360 gamen :)
    Dat voor een actuele prijs van €455,- dat over een half jaar wel wat gezakt moet zijn. Misschien tot onder de 400 wel.

    Tenzij ze komen met de 246BW die er nog wat lekkerder uitziet voor mij (uitgaande van het 226BW model)
     
  18. Interpol

    Interpol Guest

    Maar ik doe multimedia vormgeving, audiovisueel dus dat is veel editen en al. Zo'n 24" is er perfect voor.
     
  19. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 2x 19'' widescreen, en is egt super, gwn op ene beeldscherm guild wars in window, en op andere msn enzo :D
     
  20. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    1080P? Allemaal leuk en aardig, maar daar merk je toch niets van t.o.v. 1080i.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina