1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    nee maar daar merk je wel wat van tov 480p ;)
    maar me 360 is nu in 720p wat het verschil weer wat minder maakt
     
  2. Interpol

    Interpol Guest

    Maar wat ik nu begrepen is dat 4gb ram overbodig is? Ik loop niet graag achter met dit soort dingen maar dacht dat het wel handig zou zijn. Ik heb namelijk best vaak applicaties tegelijk aanstaan, denk aan: Premiére, After Effects, Photoshop, 3dsmax en Firefox die ook aardig wat inneemt. Overigens gebruik ik het nieuwste CS3 pakket, die programma's van Adobe blijven maar zwaarder worden.

    Ik heb trouwens nog de keuze uit de volgende viodekaart als ik €77,35 meer betaal: 256 MB nVidia™ GeForce 8600GT grafische kaart

    Is dat wel een goede?
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die 8600 GT is al heel wat krachtiger. Als je al die programma's samen draaid is 4GB wel handing, maar dan moet je wel voor de 64-bit versie van Vista gaan (anders kan je maximaal 3GB gebruiken, ookal steekt er 4GB in). Zover ik weet werkt 3dsmax nog niet onder de 64-bit versie van Vista, maar daar ben ik niet meer helemaal zeker van.
     
  4. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Om nog even op me verhaal terug te komen; er staat in de mediamarkt flyer van deze week een acer 24" TFT monitor voor €399
     
  5. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Welk merk/productnummer?
     
  6. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoeveel Gig werkgeheugen ondersteunt windows XP?
    Want Vista 32 bits doet maar 3,2 toch?
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2007
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    568
    Heb een vraagje :).

    Ik ben een cdtje kwijt van mijn usb wireless sweex lw053. Nu kan ik dan geen driver instaleren ofzoiets. Ik ging maar ff kijken op de site van sweex en daar stond ie bij (driver). Ik wilde hem instaleren maar dan zegt hij dat belioc.dll niet kan worden gevonden :mad:.

    Kan iemand mij a.u.b. helpen _O_. Bedankt ;)
     
  8. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Das juist :) XP 32bit en Vista 32bit ondersteunt volgens mij maar 3.2 GB. Je moet 64bit hebben voor je de volledige 4 GB wil gebruiken.
     
  9. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Op zich is die 4gb nergens voor nodig voor de normale gamer/huis pc.Mischien dat Crysis er zin in heeft,maar tot op heden is 3GB de hoogste standaard voor een pc.
     
  10. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja maar ik wil gewoon weten of het ondersteunt word bij XP.
     
  11. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Is te zien welke versie je hebt, XP 64 bit (die bijna niemand heeft) en 32 bit. Ik neem aan dat het een gewone Xp is, dus waarschijnlijk niet. Wel 3.2GB.
     
  12. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is weer tijd voor de upgrade van mn pc.

    Ik heb een moederbord en een videokaart op het oog, maar type geheugen bij moederbord is DDR2 en van de videokaart DDR3.

    Gaat dit problemen opleveren of heeft dit totaal geen verband?
     
  13. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heeft geen verband. Zolang je maar hetzelfde slot hebt op je moederbord, als op de videokaart. Bijvoorbeeld beide pci-e.
     
  14. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt:thumbs:
     
  15. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 1 gb ram gegeheugen, en wil een extra erbij kopen. Ik heb nu een DDR2 667 erin. Maar heeft het zin als je een snellere erbij zet of maakt dat niet uit of zou ik evenveel performance winst hebben bij een extra 667 erbij.
    Er past gewoon een extra reepje bij, dat is het probleem niet.
     
  16. Eman

    Eman SuperCharged

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je nu sneller geheugen zou kopen, zal je snellere geheugen zich aanpassen aan het traagste geheugen. Met andere woorden, je koopt beter hetzelfde geheugen. Sneller geheugen zal trager werken (bv. 800MHz zal werken aan 667MHz), dus is dat de moeite niet.
    Je krijgt dus geen performancewinst als je sneller (en duurder) geheugen koopt.
     
  17. Nickromancer

    Nickromancer Active Member

    Berichten:
    226
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok danku sehr
     
  18. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dus een nieuwe cpu koeler gaan halen omdat dat ding wat ik nu heb de fan van mij voeding bijna letterlijk blokeert was resulteert in een tering herrie :+

    Ik had deze op het oog, alleen nu weet ik niet zeker of deze op mijn moederbord past....

    Dit is mijn pc...

    Alvast bedankt.


    Edit: De spullen wat nu in me pc zitten staan in me sig trouwens.
     
  19. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou zeker niet voor die koeler gaan, ik heb er nl. nog nooit van gehoord.

    Kijk eens naar de Arctic Freezer 7 Pro, die is nog geen €20,-, maar die koelt toch behoorlijk goed!
     
  20. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Meet je toch even je momenteele koeling op? En vervolgens zoek je een kleinere..:)
     
    Laatst bewerkt: 29 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina