1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MoBsTa

    MoBsTa Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is om bij de 7300 GS pipes te unlocken? Overklokken lukt sowieso wel, maar hij heeft maar 4 pipes (en 3 vertex) en das niet erg veel.
     
  2. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    FEAR is eigenlijk het belanrijkste.. :p
    Maar oblivion zal wel op medium goed werken.. *)
    En UT2k7 ben ik al blij met low/medium.. ik speel UT Goty edition nog héél veel online en die komt uit 2001 (of 2002 :p)..
     
  3. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de 6600GT bezorgd gekregen, en ben er tevreden over. FEAR draait evengoed als op de 9800 pro, tenzij ik de hoge settings aanzet(softshadows enzo) dan draait ie beter, CoD2 draait bijna 2x zo goed(40+ fps op high, directx9)
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  4. FabianNL

    FabianNL Guest

    hartelijk bedankt voor de reacties!

    En nog 1 vraagje, TFT monitor gewoon aansluiten met normale aansluiting of toch maar eentje met een DVI aansluiting nemen?
     
  5. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    DVI is gewoon beter. Hij stelt je beeld automatisch goed in enzo en het zou ook scherper moeten zijn.. Zo'n kabeltje is ook niet zo duur, dus gewoon doen.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe zat dat ook alweer ? Die VGA uitgang is analoog en die DVI voor TFT's is toch digitaal ofzo ?
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ja dat klopt inderdaad. Ik zit nu ook nog met een vga kabel hier, en wil ook een dvi kabel gaan halen, maar weet niet welke ik nu moet nemen van het volgende rijtje:
    - DVI-D
    - DVI-I
    - DVI-I Male.

    Is er nog enig verschil tussen deze kabels? of kunnen ze gewoon allemaal op een dvi poort aangesloten worden?
     
  8. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Er zit wel verschil in. Maar wat het precies inhoud weet ik niet.

    [​IMG]

    Weet wel dat "male" met puntjes in de connector is. Ipv gaatjes zoals op de tekening te zien is. Hangt van je aansluiting af.
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    Werkt deze ook op Win XP..?
     
  10. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    ja tuurlijk werkt dat, maar je moet er wel software voor installeren uiteraard.
    Maare, er zit standaard al een netwerk aansluiting op de nieuwste moederborden.
     
  11. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    ok.. :)
    Ik neem deze moederbord of deze, hoeveel netwerk aansluitingen zit daar op..? en welke van 2 is eigenlijk beter..? :D
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  12. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Op beide moederborden zit voorzover ik het kan zien 1 netwerkaansluiting. Ik zou voor de MSI gaan, omdat daar een firewire aansluiting op zit. Voor de rest verschillen de moederborden vrij weinig!
     
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    OK thnx! :)
     
  14. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Over een DVI-D kabel kunnen alleen digitale signalen worden verstuurt. En over een DVI-I kabel kunnen zowel analoge als digitale signalen worden verstuurt.

    Maar welke kabel je nodig hebt, ligt aan het type DVI aansluiting op de monitor en op de videokaart.

    @ryan23,

    De Asus beschikt over één LAN aansluiting en de MSI ook.
    Beiden zijn gebaseerd op de nForce 4 Ultra chipset, dus er zal weinig verschil tussen zitten. Je zal het eerder moeten zoeken in de extra aansluitingen of accessoires.

    edit.. Hoosie was me voor :)
     
  15. Jester747

    Jester747 Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0

    Hij is wel vrij prijzig. Stel hem is samen bij Azerty Hardware en je bent 150 euro goedkoper uit.
     
  16. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, je hoeft niet persé bij alternate te bestellen! Er zijn genoeg betrouwbare online winkels die goedkoper zijn! Kijk eens op www.tweakers.net/pricewatch voor actuele prijsoverzichten. Daar kan je bekijken bij welke winkel wat het goedkoopst is.
    Alternate is over het algemeen redelijk aan de prijs.
     
  17. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    omdat m'n oude dvd brander werd gezien als een cd brander heb ik een hem ingerolen voor een NEC ND4551A daar zit labelflash op maar nou weet ik niet hoe ik dat moet gebruiken. kan dit met nero? en zoja waar dan?
    b.v.d
     
  18. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je de retail of de bulk gekocht? Bij de retail versie wordt namelijk een speciale versie van Nero meegeleverd, die LabelFlash ondersteunt.
     
  19. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Mja, er gebruikt alleen geen hond firewire.. Niet veel iig.
    Hooguit gasten met film/foto/apple zooi:).

    Waar ik gewerkt heb kwam het nagenoeg nooit voor dat er moederborden geleverd werden met een firewire aansluiting. En als dat wel was was dat meestal express gevraagd door de klant.
     
  20. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    er zat geloof ik nero 6.6 bij
    ondersteund die labelflash?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina