1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 6]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer het programma Sandra Lite 2005, van SiSoftware.
    Deze hun je hier downloaden.
     
  2. SnOOpyMasta

    SnOOpyMasta gaming is a science

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    yo yo, zou iemand mij is een paar merken kunne geve van voedingen, ik zoek er een met plexi en neon, natuurlijk ook krachtig genoeg en genoeg amps.
    Kzou toch wille dat hij dual core en crossfire aankan.
    grtz
     
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Je zou bijvoorbeeld de OCZ Powerstream 600W kunnen nemen, alleen deze is erg duur. Dit is een mooie voeding die voledig gepolijst is, en ook een verlichte fan heeft.

    Ik raad je echter de AC Ryan ryanpower 2 aan. Dit is een mooi gepolijste voeding die hele hoge vermogens levert.
     
  4. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    ik kan ene bestand niet verwijderen. De hele tijd zegt hij: kan bestand niet verwijderen mischien is het door een ander programma in gebruik. Maar dat kan niet |:- en ik kan de naam ook niet wijzigen.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Start de pc eens opnieuw op, en probeer het bestand dan te verwijderen.
    Als het dan nog niet lukt, kan je proberen om de pc in veilige mode op te starten, en van daaruit het bestand te verwijderen.
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Of zoek uit door welk programma dat bestand wordt gebruikt en schakel dat programma uit.

    Ik denk dat het door het internet wordt gebruikt, dus zoals Arjan zei: pc opnieuw opstarten. Ook mag je nog geen verbinding met het internet maken of hebben. Probeer het dan eens te verwijderen.
     
  7. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ok thx guys :) Ik zal het proberen

    EDIT: de file is weg maar elke keer als ik opstart vraagt windows me voor een seconde of ik weer in veilige modus wil opstarten, en dan gaat dat beeld weg en start hij weer normaal op, is dat normaal.
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  8. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Vreemd, het hoort in ieder geval niet.

    In Windows, ga eens naar start => uitvoeren => intypen: msconfig => enter.

    Ga naar het tabblad 'Boot.ini', en post daarvan even screenie of de tekst :).
     
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    Alste
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  10. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Oke, ga even naar: start => configuratiescherm => prestaties en onderhoud => systeem => tabblad geavanceerd => bij het onderdeel 'opstart- en herstelinstellingen' op instellingen klikken => vink herstelopties af.

    Probeer dit eens?
     
  11. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ik krijg nog steeds een keuze of ik in veilige modus wil opstarten. Maar die keuze krijg ik maar een seconde ofsow te zien en dan gaat dat scherm weg, en start hij normala op.
     
  12. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb een Dell Dimension 5000 met de volgende specs:
    Intel pentium 4 (2.8 ghz)
    256 mb ddr2 400mhz geheugen
    80 gb HD
    onboard graphics

    Ik wil hierbij een 1gb geheugenkaartje erbij kopen, het mobo heeft 3 geheugenslots. Echter word de 256mb reep nu onbruikbaar of kunnen ze samen werken, dus 256 + 1024 = 1280mb in totaal ?
     
  13. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    In principe kunnen ze samenwerken, maar dat verschilt nog al per merk/type e.d.
     
  14. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    In principe ... :| Heb ik niet voldoende gegevens neer gezet waaraan je dat kunt zien..?

    Edit: Dit is een foto van mijn huidige 256bm reepje.

    [plaatje]http://img350.imageshack.us/img350/5081/dsc074950fj.jpg[/plaatje]
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Geheugen reepjes van hetzelfde merk, met dezelfde specificaties werken veelal voor 99,9% goed samen. Wanneer je gaat mixen vraag je indirect om problemen. Je kan op voorhand niet aangeven welke merken wel door elkaar kunnen worden gebruikt. Soms gaat het wel goed, en soms ook niet.

    Zolang de specificaties van het nieuwe geheugenreepje gelijk zijn aan die van het oude reepje, is de kans dat het goed gaat werken al een stuk groter. Het blijft een gok :).
     
  16. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Nouja, goed. Ik kan er niet slechter van worden natuurlijk, maargoed. Ik zal voor de zekerheid 't reepje meenemen naar de winkel (ik denk Mediamarkt), daar kunnen ze vast wel vertellen welke ik nodig heb... In ieder geval bedankt!
     
  17. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet niet of dit de plaats is. Maar is er een goede gratis podcast programma?
     
  18. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    ik zag net dat er dual-core proccesors van amd64 uit zijn, ik gebruik mun pc vooral voor gaming, is het dan beter om een gewone 64 te nemen of een dual-core? Is het waard om 2 gig intern geheugen te nemen of zal het verschil niet groot zijn met 1 gig? Welke kaart is beter de 6800gsxxx of de 7800gt?

    BVD
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2006
  19. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    • Nu investeren in een dual core kan geen kwaad. Windows Vista gaat er effectief gebruik van maken.
    • Voor gaming is 2GB zeker geen overbodige luxe meer. (meest effectief i.c.m. snelle processor en videokaart, anders heb je er nog niks aan)
    • De 7800GT :).
     
  20. Ghost Leader

    Ghost Leader GT Ghost Leader NL

    Berichten:
    759
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt!

    maar zijn de dual ook sneller dan de gewone? of zal je er bij een game niet veel van merken? en is die 2 gig dan effectief met een 7800gt en een amd 64 2800+ dual of 3700+ amd64?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina