1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Als je niet gaat oc'en of je wilt geen überstille pc dan is de stockkoeler voldoende ;). Anders verwijs ik je terug naar het lijstje waar ik je in het vorige deel naar toe heb verwezen.

    Uit dat lijstje is de Arctic Cooling Freezer 64 Pro de beste koeler kwa prijs/kwaliteit en bovendien is die op een par met de 'beste' (Zalman CNPS9500-AM2 ).
     
    Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  2. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou hier denk wel verkeerd zitten :confused: maar vraag het toch maar: Als ik op Inet zit en ik scrol naar beneden (of met dat balkje en de pijl-toetsen) dan gaat het heel gek naar beneden :confused: alof het allemaal balkjes zijn :confused: heel irri kan ik dit veranderen ? PS ligt niet aan me Inet snelheid want surfen gaat goed...
     
  3. Coen

    Coen of niet?

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Service Pack 2 geinstalleerd?

    Want nadat ik opnieuw windows had geinstalleerd op me pc had ik dat ook. Maar nadat ik SP 2 erop had gezet was dit probleem verholpen.
     
  4. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    euhh geloof het niet gewoon alleen Windows XP profesional.. waar kan ik SP 2 doanloaden dan en is dat moeilijk ?
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Microsoft Windows Update. (Houd rekening met een flinke download!)

    Dit werkt echter alleen met een legitieme versie van Windows

    /Edit: Ik las je probleem nog eens, over die rare balkjes. Ik weet bijna zeker dat dit heeft te maken met de videokaart drivers die niet zijn geinstaleerd. Even doen dus. (Je kan ze via Internet op de site terug vinden, mocht je geen cd'tje hebbe)
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  6. Nefarious

    Nefarious Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0

    OC'en ben ik wel van plan, omdat je een 4400+ vrij gemakkelijk tot 4800+ specs kan OC'en, toch?

    Ik neem dan denk ik de 'Arctic Cooling Freezer 64 Pro' , de Zalman vind ik wat aan de dure kant.
     
  7. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    O-)
     
  8. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0

    Yoohoo je had helemaal gelijk ik heb me videokaart opnieuw geinstalleerd en hij werkt nu perfect ! BEDANKT ! :D \o/ Happy me :D

    Maar (H) nu heb ik nog een klein probleempje...
    me geluidskaart werkt niet en me drivers (creative) zegt dat ik niet die hardware hebt :confused: ...
    en dus ik geprobeert me moederboard cd ff installeren alleen dat lost ook niks op.. weten jullie het :D

    *ja heb nt een nieuwe PC :9

    Specs :
     
  9. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    AMD athlon 2000+
    Klok snelheid 1.67 Ghz
    80 Gig
    512 MB ram
    64 Mb videokaart (schaam :9 maar koop wel een nieuwe hoor ;)

    o en nog een vraag AMD heeft andere Ghz dan Pentium hea... alleen wat bkomt overeen met 1,67 Ghz AMD ?
     
  10. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Gooi ff en screenshot van je Device Manager online; dat is een stuk makkelijker troubleshooten dan "ik heb net een nieuwe PC en allerlei drivers/dingen werken niet".
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    En ipv dat Samsing ding een NEC DVD-brander, kost maar 10 euro extra en komt altijd van pas.
     
  12. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    hhmmm, ik zal ernaar kijken. Maar hij zij dat ie dat nodig heeft, 1 hd + de floppy dinges worden trouwens overgezet.
     
  13. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan beter 2*512 mb draaien, dan heb jedual channel:thumbs:
     
  14. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
  15. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    wie gebruikt er nog floppy. brandt dat op een rewritable. meer plaats in de kast en minder kabels die stof ophopen
     
  16. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet jij eens een nieuwe PC kopen waar je zelf nog Windows XP/2003 op wil zetten op een moederbord met meerdere SATA-controllers en IDE-controller aangestuurd door dezelfde chipset; veel succes zonder floppy en/of USB-floppy-emulation vanuit de BIOS.

    By the way: een gemiddelde floppy gaat langer mee dan een RW-schijfje, maar dat is voor iedereen persoonlijk.
     
  17. Edris

    Edris Gamechick

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar dan haal je die floppy eruit na het installeren. en een floppy kan niet tegen licht/stof/...
    waarom dat die rw-schijfjes dan minder lang meegaan? Omdat iedereen die gewoon zo neerlegt. Een floppy steek je altijd in een doosje ofzo maar toch doen mensen dat zelden met een cd. Ik heb hier een RW van 4j oud die ik nog vrij regelmatig herschijf zonder enige kras ofzo... think again!
     
  18. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    èuhh war is die Device Manager :D
     
  19. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet eens waar je 't over hebt maar een google zoekopdracht levert dit al op...:


    To access Device Manager, use any of the following methods:

    - Click Start, click Run, and then type "devmgmt.msc" (without the quotation marks).
    - Right-click My Computer, click Manage, and then click Device Manager.
    - Right-click My Computer, click Properties, click the Hardware tab, and then click Device Manager.
    - Type the following command at a command prompt: start devmgmt.msc
     
  20. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    http://tweakers.net/nieuws/40692/?highlight=levensduur

    Ik heb floppies die ouder zijn dan de gemiddelde levensverwachting van (in dit geval) CD's...

    En je zegt wel makkelijk: dan haal je de floppy eruit na het installeren, maar 2 berichten eerder zette je nog vraagtekens bij wie er nog een floppy gebruikt; ik snap het niet helemaal. Zelfs dikke servers van HP/Dell hebben nog een floppy voor installatie-doeleinden...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina