1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ghehe, lekkere forse behuizing hé :cool:

    Installeren ze nu ook Windows voor je of niet?

    Keep us posted in ieder geval :)
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wel gevraagd in ieder geval, of ze Windows voor me willen installeren. Merk ik gauw genoeg als ik um thuis aansluit :) Zo niet, dan ben ik bang dat ik hier weer een hoop dingen moet gaan vragen alvorens ik aan de slag kan 8) :+

    Maar ik hou jullie op de hoogte :b:
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ach, Windows installeren is niet zo moeilijk. Gewoon eventjes iets veranderen in de bios, Windows cd insteken en dan gaan zitten en af en toe op enter drukken of wat andere knopjes :+.

    De X800 GT & GTO hebben geen extra stroom van de voeding nodig. Voor de X800 en X800 Pro heb ik geen duidelijk antwoord gevonden. Bij een gewone X800 hangt het bllijkbaar af van de fabrikant (garandeer je niet dat het klopt) en bij een X800 Pro heb ik helemaal geen idee.

    Hoger dan een X800 Pro heeft zeker een extra stroom van de voeding nodig.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel als je Leroy heet :+ "Gewoon eventjes iets veranderen in de bios...." Vanaf daar volg ik het al niet meer O-)
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is dan ook moeilijkste gedeelte van Windows installeren, maar het blijft nog zo simpel dat zelfs een aap dat zou kunnen :+ (n/o).

    Als het ooit nodig blijkt te zijn... we zijn er voor jouw te helpen ;) 8).
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2006
  6. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe oke dan :+ Maar idd, we zullen zien of het nodig is....en anders heb ik jullie altijd nog :): :b:
     
  7. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    dus de x800gto of de x800 gt kan ik gewoon op mijn pc aansluiten (pci-e dan natuurlijk ;) )
     
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    In principe wel,maar ik weet niet hoeveel je huidige videokaart verbruikt. Als je huidige videokaart ook al alle stroomt van een PCI-E slot benut (of evenveel als een X800) dan wel. Mocht die X800 toch meer verbruiken dan je huidige bestaat er nog altijd een kans dat je voeding te zwak is.

    Ik ben ook niet helemaal zeker of die X800 GTO geen extra stroom nodig heeft van de voeding, want sommige kost je modden tot een X800 XL of XT en die kaarte hebben wel extra stroom nodig.

    Dus als je een GTO gaat kopen, gaat dan eerst eens naar de site van het merk of naar een review en kijk of ie een zo'n aansluiting heeft.
     
  9. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Ik heb nu maar een x1300 en die gebruikt geen voeding, maar zit wel in een pci-e slot. Of moet ik misschien zeggen wat er allemaal opstaat op de voeding. En iemand bij paradigit zei, dat die acer computer die ik heb, dat en kaart met 300 watt er gewoon op kan. Anders vraag ik wel eens of ze het extra kunnen testen.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Zal het beste zijn (of je kan ook die andere voeding erin steken :+).
     
  11. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.685
    Leuk Bevonden:
    568
    Ja, maar dat mag ik helaas niet doen.
     
  12. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kent goedkope ram geheugen om te overclocken?
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2006
  13. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    klopt dit?

    CORE 2 DUO T5600 1.83GHZ S478 FSB667 2MB CACHE BOXED N
    een Duo Core Proc voor SOCKET 478!!??

    als het waar is, bestaan er dan überhaupt mobo's voor S478 die die proc draaien? :eek:

    edit// ben nu druk aan het zoeken en blijkt idd te bestaan, maar zal dat beter zijn dan een Pentium 4, 3,0 Ghz / 3,2 Ghz Prescott?

    edit// lees nu iets over alleen laptops :confused:

    edit// blijkt nu mobile (only) te zijn :mad: (iemand een egte bevestiging :9)
    word het toch een Pentium 4, 3,0 Ghz / 3,2 Ghz Prescott. Krijg je bij een Boxed versie eigenlijk ook Koolpasta, want dat is toch wel nodig (?)
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  14. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    de core 2 duo is socket 775, hij is beter dan een p4 3,0 en 3,2 ghz

    als ik me goed heriner zit er koolpaste bij de boxed versie ja, en een heatsink + fan maar die zijn niet echt geweldig

    de socket 478 is voor laptops
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2006
  15. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    We gaan weer verder in Deel 8. :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina