1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de verpakking ? Mits je die nog hebt, that is :+
    En anders op de sticker die op de voeding zit denk ik....
     
  2. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie 230V staan, maar het aantal Watt is toch belangrijk...?
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat dat er niet bij dan ? :eek:
     
  4. Herman

    Herman The guardian ©

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zit toch wel in de kast op je voeding te kijken he? Anders staat er inderdaad alleen maar 230 volt :)

    [​IMG]

    Zo kan een voeding eruit zien, het plakplaatje (wat hier nu aan de linkerkant zit (op de kop)) daar staat alle informatie.
     
  5. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn X1900XT begint aan de rechterkant een beetje naar te beneden te "hangen/buigen". Ik heb er niets mee gedaan ofzo, en hij zit er normaal in. Ook de schroefjes aan de achterkant zitten goed :eek:

    Komt dit door die grote zware koeler die erop zit ofzo ?

    Kan dit kwaad ? (Het is al een aantal weken geloof ik hoor)
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het zou door het gewicht van de koeler kunnen zijn of ook door dat je de pc te wild hebt verplaatst (vooral met het neerzetten). Ik heb eigenlijn noig nooid van dit probleem gehoord, maar ik denk dat het geen kwaad kan zolang het niet ver door buigd. Ik zou me er dus niet al te veel zorgen over maken, maar hou wel in het oog dat ie niet te ver gaat doorbuigen. Zeker ook voorzichtig zijn bij het verplaatsen van de pc, nu die kaart wat aan buigen is/wat gebogen is.
     
  7. Q-BasiX

    Q-BasiX Back 2 BasiX

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee. Waarom? Je zegt het al zelf, ze heeft geen merk en bovendien kost ze maar €25. Die kan gewoon niet goed zijn voor de prijs, zeker als ze 550W zou moeten aankunnen.

    TIP: Bespaar geen geld op je voeding. Als je dat wel doet, zou het je wel eens door kunnen komen te staan (ze kan heel de pc mee nemen in haar graf).
     
  9. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Sinds wanneer zijn voedingen vrouwelijk? :b:

    Ik heb dinsdag het volgende besteld bij alternate.
    - Gigabyte 7600gs AGP 256mb DDR2 videokaart
    - Seagate Barracuda 7200trn 16mb cache SATA harde schijf.
    - Silenteagle kastkoelertje

    Maar het is nog steeds niet binnen. :'-( Levertijd was binnen 1 dag. Iemand ervaring met de levering van Alternate? Eerste keer dat ik er wat bestel namlijk.
     
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Een goede kost veel geld, ze kunnen maanden perfect zijn en dan ineens echt rot zijn, zonder zou de rest niet kunnen werken, ... . Gelijkenissen genoeg dus :+.
     
  11. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Wil je een stille pc hebben? (lijkt me wel als ik die onderdelen zie). Neem dan ipv die Seagate een Samsung. Die heb ik ook en is zo goed als onhoorbaar.
     
  12. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Maar die Samsung schijven zijn nou niet echt de beste schijven voor hun geld. Liever iets minder stil met een goede harde schijf dan een pc niet te horen is maar met een kut HDD.
     
  13. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha :lol: Goed punt heb je hier :b: :cool:
     
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel heel kort door de bocht. Samsung schrijven zijn echt niet slecht, er zit wel is een rotte appel tussen, maar dat is bij alle merken. Want mijn Maxtor is ook al 2x vervangen. Ik ben 't niet met je eens.
     
  15. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Nee maar als je stil wil moet je ook wat voor performance inboeten lijkt me. Anders waren alle Seagate schijven toch ook wel stil.
     
  16. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43

    *psst* laatste harde schijven test in de computer totaal kwam een samsung schijf er met de beste prijs/ kwaliteit van af
     
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Al merken zijn goed, alleen is Maxtor wat minder. Seagate en Samsung zijn de stilste, terwijl WD iets sneller is. Van Toshiba zou ik het niet weten.
     
  18. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    :thumbs: Dat bedoel ik nou maar.

    Het was trouwens de SP2504C die verkozen werd als de beste ALLROUND-HD.
     
  19. SupahMaster

    SupahMaster Guest

    Maxtor minder?! Uit diezelfde tests als die Samsung kwamen ook Maxtor schijven als best getest uit de computer totaal! en ook uit de Tweakers best-buy guide.
     
  20. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Qua performance zijn ze misschien wel goed, maar ze staan gekend om hun vele crashes. Ik zelf het er nog geen last van gehad, maar veel mensen al wel.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina