1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 9]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    En ze hebben/hadden problemen met nforce-chipsets.
     
  2. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    SupahMastah, doe eerst is even research voordat je dat soort dingen gaat roepen. Je weet er dus de ballen niet van. Volgende keer alleen posten als je het echt zeker weet voordat je mensen dingen gaat aansmeren met feiten die nergens op gebasseerd zijn. Beetje vervelend als degene daardoor iets verkeerds/minder goeds koopt. Zo hou je je naam wel in stand.

    Alvast bedankt.
     
  3. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    :'-(

    Hey maar jongens nog even mijn vraag. Ik had het dinsdag besteld en nu nog niets binnen. :'-(

    Ik heb overigens met vooruitbetaling, iDeal, betaald, ik neem aan dat ik niet perse onder rembours hoef te betalen, dat Alternate wel een beetje betrouwbaar is..
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Alternate is zékers te weten betrouwbaar ! Heb er al voor honderden euro's hardware weggehaald. Dit allemaal met voorruitbetalingen :)

    Komt wel goed !
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Misschien eens bellen?

    Oh ja, je hebt hier te maken met pc onderdelen. Het kan soms wel eens weken duren voordat die dingen aankomen in de winkel, ongeacht wat er op de site staat.

    Maar in jouw geval zou dat niet mogen zijn aangezien jij niets besteld hebt waar het aanbod nogal laag licht.
     
  6. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat kan heel goed inderdaad. Bij mij was alles op voorraad, behalve het moederbord. Maar ik moest toen wel de 2 weken levertijd afwachten ondanks dat de rest er wel was :eek:
     
  7. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ach, 2 weken... ik moest op mijn onderdelen 1 maand wachten door het geheugen :eek:.
     
  8. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Alleen harde schijf was 1-2 dagen levertijd stond erbij. Maargoed, dan moet ik maar gewoon afwachten. Misschien dat t pakketje vandaag nog wel binnenkomt.

    Krijg je overigens ook bericht als het is verstuurd zoals bij bol.com bijvoorbeeld?
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dat pakketje van mij kwam pas om 6 uur in de avond binnen. Dus geef de hoop nog niet op :+
     
  10. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik mijn PC bestelde waren ook alle onderdelen op dat moment op voorraad, behalve de processor....die was nog niet uit namelijk :+ Dus dat is eigenlijk het enige waar ik op moest wachten, en dat duurde gelukkig niet zo gek lang.
     
  11. Genassix

    Genassix Endless Challenge

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    3
    Jeuh kheb ze binnen gekregen. :) Alleen jammer dat ik dit weekend waarschijnlijk geen tijd zal hebben om ze te installeren en uit te proberen :D.
     
  12. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar maak je toch tijd voor?:thumbs:
     
  13. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg mijn pc 8 dagen na bestelling thuis afgeleverd, terwijl de processor 14 dagen levertijd had. Dat is nog eens service! Bij Azerty overigens!
     
  14. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Heeft wel niets met service te maken ;).
     
  15. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    De service is goed, afterservice weet ik niet, geen problemen gehad;). Maar ze mailden snel en duidelijk, en vooral, eerlijk.
     
  16. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    M'n onderdelen zouden binnen 2 weken geleverd kunnen worden. Helaas heb ik uiteindelijk wel een maand zitten wachten op m'n HD en WiFi-adapter.
     
  17. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Nope, als je fatsoenlijk wilt gamen op een laptor zal het je minstens +/- €1500 kosten. Voor diezelfde prijs kan je al een high-end desktop kopen.
     
  19. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik vind dat je altijd een beetje "genept" wordt met die spullen. voor dat geld kan je een veel beter "Multimedia" setje halen... ofniet ?

    Mijn pa had vorig jaar januari een Medion ding gehaald bij de Aldi, die het echt nooit goed heeft gedaan. Hiervoor hadden we er een van pc van de AH. Deze kreeg ik toen, en hier heb ik vrijwel direct bijna álles aan vervangen :9

    En ik heb persoonlijk een gruwlijke hekel aan die voor geinstaleerde Windows versies met allemaal reclames erin als; "Deze computer is powerd by *merk X*" ...
     
  20. Rick NLD

    Rick NLD Friends

    Berichten:
    580
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm vreemd ik hoor erg veel mensen die of zeggen dat Aldi pc's erg goed zijn, of dat ze juist erg slecht zijn.. Zit dus erg te twijfelen..

    Wat zijn de pc's met de beste prijs/kwaliteit verhouding? (< €1000,-)

    Heb gehoord dat Dell pc's altijd een goede prijs/kwaliteit verhouding hebben, maar aangezien ik er de laatste tijd niet meer zo mee bezig ben, is dit misschien veranderd?

    Tnx
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina