1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Volkoren, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    owh dat verklaart het
    maar het was wel een mooie actie 2,6ghz dubbel werkgeheugen van 512 naar 1024mb
    voor da geld
    en er zat een "15" inch flat pannel bij
    maar was laatste dag van actie en financieel mocht het helaas nog niet
    maar bedankt voor de tip

    waar kan ik die garantie afzetten?
    en hoe zit dat met afbetalingen
    betaal je dan extra of niet?

    edit:/ ik zie het al ik betaal dan net iets meer dan 700 euro
    da scheel 130euro
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2005
  2. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    En met de gratis bezorging bespaart je dat ook een 89 euro...

    Overigens loopt zo'n afbetaling via Comfort Card. Hiervoor moet je ouder dan 18 zijn en goedkeuring krijgen. Als je een full time baan is dat geen probleem, met een bijbaantje of uitkering geef ik je weinig kans.

    Je betaalt uiteindelijk inderdaad flink wat meer, maar wel over één of meerdere jaren uitgesmeerd. Ik vind het zelf altijd riskant, dus ik zou gewoon even doorsparen en dan de PC kopen.
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
  4. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    een nieuwe proc, site? of computerbeurs eindhoven? (niet te duur) wel een anthon 64 eh :cool:
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    donald<duck> ik snap je post niet
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    *vertaalt

    Een nieuwe processor? Op welke site staat hij? Of op de computerbeurs in Eindhoven?
    Wel een Athlon64 kopen he :cool:.


    DoNaLd{duck}: Het moet voor iedereen te snappen zijn he.
     
  7. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik weet niet tegen wie je het hebt duck maar als je het tegen mij hebt
    ik wil er een bij dell kopen een hele pc want ik zag wat ik allemaal moest inbouwen om te upgraden is een nieuwe makkelijker
     
  8. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    niet zon intel graphics 2 ding kope.... das et meest baggere shit te wereld
     
  9. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    maar da is de enigste die ik kan kiezen
     
  10. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kan je beter geen dell pc kopen... kan je niks mee
     
  11. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is er dan zo slecht aan?
     
  12. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    nou.... het is meestal alleen een sterke processor... en de rest is bagger... neem die videokaart... is geloof ik zelfs on board:confused:... en je heb meestal als je iets anders erin wil zetten dat die dell pc's allemaal kuren krijgen
     
  13. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    zijn er meer mensen die hier last van hebben of heeft franko gewoon ongeluk
     
  14. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij valt het wel.

    Mijn broertje heeft er één aangeschaft (een halfjaartje geleden) en die loopt prima. Hij heeft volgens mij ook een on board video kaart en hij kan alle recente games prima spelen.

    Dell computers worden enorm veel verkocht en dat is niet voor niets...
     
  15. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    dat slaat dus weer nergens op...

    als iets ontzettend veel wordt verkocht wil het niet zeggen dat het goed is...

    de meeste mensen hebben totaal geen verstand van wat ze in huis halen en kopen dus maar een dell omdat die goedkoop zijn en op het eerste gezicht ook nog eens goed zijn...

    maar dat is alleen voor mensen die er alleen simpele dingen op willen doen (internet, word, je kent het) gewoon een leuk thuis pc'tje dus.

    alleen als je iets in huis wilt halen waar je later ook nog wat aan hebt, door middel van zelf uit te breiden en ook het komende jaar nog de nieuwste spellen op wilt kunnen spelen, moet je toch echt je eigen pc samenstellen...


    want bij pc's geld als geen ander goedkoop is duur koop...
     
  16. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het ook niet over particulieren, want dat stelt verhoudingsgewijs weinig voor. En wat je zegt, de meeste snappen er weinig tot niets van.

    Maar bedrijven aan de andere kant kopen tientallen tot honderden PC's tegelijk. En steeds meer bedrijven doen dat bij Dell. En die onderzoeken toch echt eerst wel even waar ze het beste de workstations kunnen aanschaffen m.b.t. prijs, service, kwaliteit, etc. En dan geldt wel dat Dell toch wel goed is, want waarom zouden bedrijven anders naar Dell gaan ?!?

    Overigens kun je bij Dell ook je eigen PC samenstellen, met een bepaalde PC als basis. De PC die ik daar nu net heb besteld (check twee pagina's terug), daarmee kun je echt wel drie jaar mee vooruit.

    Maar goed, als je graag zelf je eigen PC in elkaar wil zetten (losse onderdelen kopen), dan moet je dat vooral doen. Ik heb zelf geen zin om te gaan zoeken naar onderdelen en het dan in elkaar te zetten (ben daar ook niet erg handig in), dus koop ik liever een complete PC. Bovendien lijkt het me dat wanneer je een complete PC koopt, je meer korting zult krijgen dan wanneer je allerlei onderdelen los aanschaft. Los koop is duur koop :) Of je moet natuurlijk erg goed zoeken... :)
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ze zijn goedkoop he...
    Korting? Nog nooit gehad bij een complete PC, maarja, ik ben ook verschrikkelijk lelijk :+.

    En los kopen is juist goedkoper. Geen assemblagekosten, lonen, en wél lagere internetprijzen :).
     
  18. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    En een bedrijf wil ook wel de nodige ondersteuning en service, mochten er problemen voordoen.

    Bovendien, wanneer je problemen krijgt met let's say de grafische kaart, dan moet je bij een Dell PC gewoon altijd bij Dell zijn. Bij losse onderdelen moet je bij één of ander Internetbedrijfje zijn, waarbij je nog maar moet afwachten wat er gaat gebeuren en hoe lang het gaat duren. Dell is daar denk ik wat coulanter mee...

    Ja daar zit wat in :) Alleen kost het je zelf dan veel tijd en daar heb ik geen zin in en de tijd voor (stage). En tijd is geld, dus..... :p

    Maar krijg je nooit korting? Dan moet je toch echt eens op een cursus onderhandelen gaan, bij alles valt over de prijs te babbelen (gewoon twee concurrenten tegenover elkaar zetten) :)
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2005
  19. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    Jeruzame
    welke heeft je broertje gekocht?
    en daar kan je gewoon goede games mee spelen op die grafische kaart?
     
  20. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Oei, dat durf ik zo niet te zeggen. Maar ik ga vanavond bij m'n ouders (en hem) langs, dus ik zal dan zo snel mogelijk de specs van zijn PC hier neerzetten.

    Maar hij kan daar inderdaad prima de meest recente games op spelen...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina