1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen.

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Volkoren, 8 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pharzimx

    pharzimx Elite Kaas Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    1
    5.1 van creative heb ik laatst nog gezien voor 35 euro?
     
  2. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, ik bedoel zeg maar, een set met decoder.... dat ik em zeg maar ook over tv geluid kan doen, maar het is voornamelijk voor de PC voor gaming, dat je zeg maar als er linksachter iemand loopt ook echtr achter me iemand hoorlopen en niet voor me....
    en geluidskaart van 30 35 euro is niej altijd goed, want de goeie liggen denk rond de 80 euro denk ik....
     
  3. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Creative kaarten zijn 1 van de beste kaarten die er zijn, dus waarom niet?
     
  4. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Het ligt er een beetje aan wat je allemaal van je geluidskaart verlangt (optische poorten, 5.1/6.1/7.1 geluid, EAX/EAX2/EAX3 ondersteuning enz.). Als je een goedkopere geluidskaart neemt, is meestal de geluidskwaliteit minder (ook bij de creative kaarten). Ik heb 2 maanden geleden deze gekocht voor €100,-. Echt een prima kaart, met veel features voor dat geld...
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2004
  5. jackson

    jackson Zil = Ownage!!!

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    0
    Supercharged, dat is wl een goeie kaart denk ik, maar is een decoder niej makkelijker, want die kun je overal op aansluiten tog
     
  6. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier zit ook een decoder ingebouwd, en dankzij het frontje kun je m ook op veel verschillende apparaten aansluiten.
    Maar ik lees net dat jij m ook in combinatie met de tv wilt gebruiken en dat wordt wat moeilijker, aangezien deze in je computer ingebouwd moet worden en ik ga er niet van uit dat je je computer dicht bij je tv hebt staan. Waarschijnlijk is een aparte decoder idd beter voor dat doeleinde.
     
  7. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand??
    _0/
     
  8. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ligt aan je videokaart
    tis mogelijk maar ik ben niet zon wonder op dat gebied
     
  9. Ak-47(P)

    Ak-47(P) I love myself

    Berichten:
    473
    Leuk Bevonden:
    8
    Kan iemand mij vertellen of een 96ooXT beetje goede toekomstkaart is. Vriend van me wil ' m kopen.
     
  10. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor nu is het een goede kaart, maar als je er echt jaren mee wil doen kan ie beter een 9800 pro of zelfs een x800 kopen. Die zijn wel vrij duur, maar daar kun je waarschijnlijk wel weer een paar jaar mee vooruit...
     
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    ik denk dat als die vriend naar een 9600 XT keek je hem beter een 6600 GT of een x700 pro aan kan raden, 9800 pro en zelfs de x700 pro zijn langzamer dan de 6600 GT en die kun je al voor 200 euro in agp krijgen
     
  12. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Je bedoeld sneller :eek:
     
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    nou nee langzamer hoor;) kijk maar eens opverschillende revieuws en het scheelt nog best wel veel.
     
  14. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik dacht dat de 9800 sneller was :eek: , mjah, zal wel aan mij liggen :)
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    nee volkoren de 9800 pro en 9600 XT en x700 pro leggen het tog echt af tegen de 6600 GT
     
  16. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een vraagje.
    Is de Geforce 6800 GTO de 6800 GT die iedereen bedoelt? Want bij dell.nl noemen ze hem dus de GTO.
    2e vraagje:
    Ik kan bij dell er 1024 DDR ram ingooien, komen er geen kosten bij of 2048 en dan kost het me 200 extra.
    Dus mijn vraag is of het wel waard is om 2048 erin te doen, maakt het heel veel uit of is het maar een klein verschil? :)
     
  17. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    mjah der word hier gesproken over de 6600 gt niet de 6800 gt .Verder vraag ik me af inhovere dell een 6800 gt levert aangezien een OEM kaartje als de 6800 LE veel vaker geleverd word Maar bell de dell help deks die kunnen duidelijkheid leveren.2048 is totaal overbodig en hooguit een grote investering in de toekomst (als de rest van je dell het zo lang uithoud)je zal er weinig tot geen verschil van merken
     
  18. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    1024 of 2048 merk je waarschijnlijk weinig verschil tussen. Voorlopig lijkt me 1024 wel ff genoeg...
     
  19. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    kom op er moeten hier mensen zijn die hier meer vanaf weten, toch?? :p

    ik krijg dus een 6600gt en heb een radio/tv tuner volstaan 2 tulp plugjes of moet ik een of andere converter hebben...
    _0/
     
  20. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    okay even dubbelpost voor een kick...

    ik heb men computer binnengekregen, maar moet nu 4,3gb op cd's branden (ik heb geen dvd brander in men oude pc)...

    hij staat ook te ver weg dus linken gaat ook niet... wat men vraag nu is (en wat redelijk wat haast heeft) is hoe moet ik mappen branden op cd's want het lukt me niet....
    _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina