vragen over: speakers!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door collin43, 30 aug 2008.

1. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi allemaal, ik ben van plan voor mijn pc (en mijn tzr) nieuwe geluid-boxen te kopen, je weet wel, van die makkelijke voorgebouwde dingen van logitech ofzo.. maar nu ben ik op een probleem gestuiterd, op enkele site's die ik heb bezocht staat bij specificaties: maximaal bereik bijv. 6 watt... nu heb ik geen enkel idee of dat hard is of zacht, of waar ik naar moet kijken om een beetje lekker geluid te hebben ? budget is geen probleem, alleen voor mijn tzr (een race bromer) is ruimte wel een probleem, daarvoor wil ik dus kleine, maar zeer krachtige speakers,,, kan iemand mij vertellen waar ik dus naar moet kijken om mooi, hard, en goed geluid te krijgen? danku :)

en als iemand mischien kleine, krachtige speakers voor in mn tzr weet, suggesties zijn altijd welkom :) maar het gaat dus vooral om uitleg over kracht van speakers.. :) thx alvast:)

2. DonSniffer

DonSniffer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt van die Bose boxen die erg goed zijn en volgens mij ook niet zo groot. Maar die dingen zijn erg duur ;)

3. Blackz0r NL

Blackz0r NL Subject Delta

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf heb ik de Logitech Z-3e, erg lekker geluid..
    Je kan ook voor de Z-4 gaan, die is iets duurder.
    Of je pakt de Z-5500.. ben je wel ong. 270 euro kwijt maar dan heb je ook wat :+

4. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb de Z-2300 van logitech, gaat érg hard en lekkere bass, sluit die aan je pc met een beetje deftige geluidskaart en je blaast alles gerust weg :D.. al voor rond de €120 te vinden. helaas niet bruikbaar voor je tzr aangezien de bass echt supergroot is 8).. daar kan je mss een X-230 ook van logitech voor nemen ofzo :)

5. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Z10....2.1 set en is perfect! Super bass etc. leuk schermpje op je speakers dus dan kun je ook informatie krijgen bij sommige games erop, leuke extra vond ik zo en ze zien er errug goed uit!

6. collin43

collin43 coolest xbw member

Leuk Bevonden:
    0
    ja, oke, maar weten jullie ook of het hard gaat als er staat 6 watt aan vermogen? want ja, bij mij in de kroeg hebben we speakers van bij elkaar meer 10.000 watt vermogen, ja, dat gaat hard :p maar 6 watt? dat weet ik dus niet..

7. boatfreak

boatfreak Guest

Hoe wou je ze aansluiten op je 12V gelijkstroom brommertje? Die dingen werken op 230V wisselstroom.

En over het hard gaan van die boxen, de watts is meestal vrij nietszeggend, loop es de mediamarkt ofzo binnen en check ze zelf dan weet je meteen wat je goed vind klinken enzo.

8. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik heb de Creative SBS390 2.1, 2 sattelite speakers van 5W en een subwoofer van 17W en er komt me toch een hoop herrie uit :+

9. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me even af op de Logitech V-20 notebook speakers een beetje goed zijn qua specs? Ze zijn niet al te duur maar dat hoeft voor mij ook niet, ik zoek gewoon 2 speakers met usb aansluiting.

Deel Deze Pagina