Vragen over submit news

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door NatureGoneWild, 14 jan 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Hi,ik had wat vraagje's over het nieuws submitten

moet je zelf nu een bericht schrijve?
    een plek geven waar er meer over staat?
    ik weet het niet meer zo namelijk

2. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou.. je moet ten eerste officieel nieuws hebben of screenshots etc. dan plaats je de link waar je dat nieuws heb gelezen zodat ze kunnen controleren of het ook waar is.. dan quote je gewoon een stuk eruit of je zet de urls van de screenshots in je submit en dan word die gechecked door de crewleden.. als het dan op de mainpage komt dan staat jou naam erbij als het goed is :)
    btw. coole avatar :9

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Handigste en snelste is gewoon het invoeren van je bron, en een beschrijving van 1 zin ofzo. Dan kijken wij er naar. Je mag uiteraard zelf een geheel bericht tikken, maar grote kans dat we dat toch niet zullen gebruiken :+

4. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    En screen pics moet je dus niet zelf posten :)
    K k dan snap ik het,maar laast 2 x best goed nieuws maar kwam er toch niet op,over die shooter met die nieuwe/zeldzame graphics techniek
    both thnx for the reply ik snap het nu weer :)
    en btw clawviper,thnx da lijntje hek gewoon gedaan met paint is best easy als je weet hoe het moet :)

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ja de news submit is nou niet priority 1 namelijk.. altijd lief hoor die news submitters. Bij 3.0 hopen we ze beter te verwerken :9

Deel Deze Pagina