vragen van een Xbox Newbie.... help me!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DeadEyeDave, 4 mei 2002.

1. DeadEyeDave

DeadEyeDave Play more....

Leuk Bevonden:
    0
    Hai,

Ik ben nieuw in de wereld van de Xbox want ik zat de hele tijd te twijfelen tussen Xbox of GameCube, maar nadat ik de voor en de nadelen is op een rijtje had gelegd, kwam ik toch uit op Xbox..... erg goed van mij natuurlijk :)

maar ik heb wat vragen want ik heb me de laatste tijd meer verdiept in de GameCube dan in de Xbox.. maar nu wil ik wat dingetjes weten. help me asjeblieft!

1. Kan ik op de Xbox ook gewone audio cd's afspelen? en zo ja, moet ik daar dan ook iets speciaals voor kopen, bijvoorbeeld zo'n dvd afstandsbediening?

2. Ik had gehoort van krasjes op je game cd's als je ze een tijdje draait met je Xbox, en dat je dat dan kan laten maken, is dat echt nodig of maakt het voor de kwaliteit van het spel niets uit?

3. Wat zijn regiovrije dvd's? en niet regio-vrije? wil iemand dit mij even uitleggen?

Bedankt!

2. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    1. Gewone audio CD's kun je zonder extra aankopen afspelen. De cd's kan je ook rippen naar de harde schijf in je XBox.

2. Verschillende berichten. Vaak lees je dat die krasjes geen effect hebben op de game.

3. Regiovrije DVD-spelers zijn spelers die DVD's uit Amerika, JApan, Europa, etc. kunnen afspelen (de hele wereld).
    DVD's worden nl. voor een bepaalde regio geproduceerd. Dus op dit moment is het zo dat jij geen DVD's uit USA kan afspelen op je XBox, dus deze is niet regiovrij. Geimporteerde games kan je dusn iet spelen en ook geen geimporteerde films. Duidelijk?

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    vraag 2. Een aantal Xboxen(heel weinig) hebben hier last van gehad. De huidige lading zullen dit niet meer hebben. De Xbox games staan op de 2e laag, dus die krasjes zijn puur cosmetishc. Mocht je TOCH zon krasjes maker hebben heb je binnen 4 dagen een gerepareerde Xbox..

4. PONKX