1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vreemd probleem: Letters cursief

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Darkwing, 1 nov 2005.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Beste whizzkids,

    Sinds vandaag heb ik een vreemd probleem: bepaalde letters verschijnen ineens cursief. Nog vreemder is dat het probleem zich alleen voordoet bij Winamp en Google.... heel apart dus. Het kan best zijn dat er meer programma's zijn die de letters cursief weergeven maar die heb ik nog niet ontdekt. Vorige week was er nog niks aan de hand.

    Ik vind het zelf een gigantisch maf probleem, ik sta dan ook voor een raadsel.
    Iemand die hier ervaring mee heeft en weet hoe ik het weer normaal kan krijgen?

    Winamp:

    [​IMG]

    Ik bedoel dus de letters in de playlist en de media library.

    Google:

    [​IMG]

    Ik weet haast zeker dat de zoekresultaten normaal gesproken niet cursief zijn.
     
  2. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Inderdaad, normaal niet cursief.

    Zeker een domme vraag of je al spywaretroep hebt laten draaien? ;)
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hitman Pro is al aan het draaien, maar heeft nog niks gevonden tot nu toe.

    Merk net dat bij www.tvgids.nl de tekst op de frontpage ook cursief is, en ook de google ads aldaar. Zijn dus meerdere websites waar het probleem bij speelt.

    Vind het echt behoorlijk bizar. Niet onoverkomelijk, maar ik zou graag willen dat het weer normaal is :p
     
  4. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Misschien is er (ongemerkt door dat je op een vreemde site bent geweest ofzo) een programma op je pc gekomen die dit probleem veroorzaakt. Een systeemherstel zou dan kunnen helpen. Je kunt dan gewoon een herstelpunt van gisteren nemen bijvoorbeeld en dan brengt hij je pc weer in die status terug.

    Wat je ook nog kan doen, is opstarten in veilige modus en dan alle vreemde programma's die je niet kent van je pc afgooien (moet wel via veilige modus, want anders krijg je een melding dat het programma in gebruik is). Mocht je deze optie gebruiken dan raad ik je wel aan om een systeemherstelpunt aan te maken voor het geval je een verkeerd programma verwijdert.

    Ik ken dit probleem verder ook niet, dus misschien zit ik ook totaal verkeerd maar je kunt het iig proberen :)
     
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Bureaubladeigenschappen -> Vormgeving -> Geavanceerd

    Daar kan je voor verschilende plaatsen het lettertype instellen, en ook of je letters cursief staan of niet. Kijk daar is.
     
  6. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Nope, werkt ook niet helaas. De rest van mijn bureaublad, de rest van mijn programma's en de meeste websites zien er gewoon normaal uit. Dat maakt het juist zo vreemd. Hitman Pro heeft niks gevonden, Antivirus geeft ook geen krimp, op internet kan ik er ook al niks over vinden, dus ik raak door mijn opties heen. Systeemherstel kan ik proberen, maar aangezien ik nog met wat belangrijke projecten bezig ben waar ik documenten voor nodig heb ga ik nu geen rare dingen uitvoeren met mijn pc. Maar ik blijf het supervreemd vinden.
     
  7. Phan()S

    Phan()S heb eindelyk een 360

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je ook kan doen is, die belangrijke projecte van je op een dvdtje zette en dan gewoon je pc vormeteren. Dan heb je er geen last meer van.

    Je kan ook winamp ff unstalere en dan later weer ff opnieuw dowloade en kijke of die nog steeds cursief is.

    mzzls, Phan()S :)
     
  8. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    1. Mijn god. Doe in Jezus naam iets aan je spelling. Trek desnoods 3 minuten langer uit voor een, en zet 'm in Word en doe een spellingscontrole.
      Dit lijkt echt helemaal nergens op.
    2. Een PC formateren, omdat je een letterprobleempje hebt?
      Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd? :{
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Word to that!

    Maar goed; vreemd, vreemder, vreemdst: kennelijk moest de pc er gewoon een nachtje over slapen, want ik zet hem net aan en alles lijkt weer normaal. Geen cursieve letters meer, behalve waar dat hoort! :)
     
  10. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Gwoon ff je PC vormetere jo, lost allus op!
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Bedankt, brein.
     
  12. Drone

    Drone Active Member

    Berichten:
    941
    Leuk Bevonden:
    1
    Geen dank.
     
  13. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Systeemherstel haalt geen documenten van je PC af (heb het ook nog ff nagevraagd voor de zekerheid aan iemand die heel veel van PC's afweet), alleen programma's die je na het systeemherstelpunt er op hebt gezet. Dus als je bijvoorbeeld Word erop zet en je maakt een document aan, en je voert daarna een systeemherstel uit dan gooit ie Word eraf maar het document niet.
     
  14. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    En alle gewijzigde instellingen. Systeem herstel heeft mij al heel wat formataties bespaard!

    Ik had laatst ook wat raars, opeens deed mijn rechtermuisknop het niet meer goed meer en als ik op iets drukte kwam er een randje omheen.

    Nachtrust doet wonderen :cool:.
     
  15. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    for·mat·te·ren (ov.ww., ook abs.) 1 het voor een bepaalde computer geschikt maken van een diskette door vaststelling en identificatie van het aantal en de grootte van de sectoren

    _0/​
     
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb echt geen idee of het hiermee lukt.

    Maar misschien moet je even; Rechtermuisklik, eigenschappen doen. Dan het tabblad "vormgeving" en dan "Geavanceerde opties" aanklikken. Bij het pijltje omlaag in het rijtje opzoeken welke "dingen" precies cursief zijn. en deze in het onderste rijtje uitvinken.

    Nogmaals, ik probeer je te helpen. Geen idee dit de oplossing is.
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Of je leest het topic even voor je post.
     

Deel Deze Pagina