Beste mensen, Volgens mij is m'n xbox defect; Als ik m'n xbox opstart doet alles het normaal na een tijdje als ik een game heb gespeeld(of gewoon op het dashboard blijf)verandert het beeld, de kleuren worden heel vreemd. Het lijkt dan net alsof je het scherm van je PC op 16-bits zet. Mijn xbox: Xbox 360 Elite(+optimal resolution+expanded) Hoe oud?: nog niet eens 1 jaar Mijn tv: Samsung LE32R81B+ ingesteld via de xbox HD-TV thread Hoe oud?: Niet eens 6 maanden Het vreemde is wanneer dat is gebeurd, is het beeld van de tv nog gewoon goed(dus als ik bijv. gewoon tv ga kijken), het zal dan dus toch wel aan m'n xbox liggen. Zijn er manieren om dit op te lossen of zal ik 'm laten repareren? Alvast bedankt!
Het kan zowel aan de Xbox 360, de videokabel of aan de aansluiting van de TV liggen. Probeer even de schakelaar op de videokabel op normaal te zetten als je de standaard AV-kabel gebruikt om te kijken of het dan nog steeds het geval is. Verder even kijken of de videokabel goed en stevig is aangesloten. En indien mogelijk, ook even je console op een andere TV/monitor aansluiten. Als je problemen blijft houden, gewoon de helpdesk bellen. Je hebt immers nog garantie. Verdere vragen en opmerkingen, graag in deze thread. Suc6!