Is het mogelijk om een (live)account van een vriend op mijn xbox te zetten (we willen via een beamer GOW2 uit gaan spelen deze vakantie)? Dit ivm achievements etc.... Je kunt retrieve gamercard doen en daar staat ook while playing on a friends xbox, maar we hebben ergens gehoord dat dat geen aanrader is... Je kunt het ook met een memorycard doen, maar dit is een beetje zonde van het geld voor eenmalig gebruik...
zelfde kwestie, had ook een topic aangemaakt maar die andere kan/is dicht Ik lees veel over de mogelijkheid 'recover gamertag'. Als ik bij een vriend van me ga gamen, kan ik dan op zijn xbox mijn gamertag recoveren, zodat ik daar speel met mijn eigen gamertag? Op Yahoo answers antwoorden mensen dat dit kan. En als ik dan weer thuis ben moet ik mn gamertag weer op mn eigen xbox360 recoveren.. Echter heb ik ook gelezen dat het recoveren van je gamertag wel eens fout kan gaan.. Vind het kopen van een memory card namelijk een beetje overbodig, maar als het niet anders kan moet ik de aanschaf daarvan maar eens overwegen. Heeft iemand hier ervaring mee? Is het aan te raden om zo je gamertag mee te nemen naar vrienden?
Heb ondertussen al 4901x me gamertag gerecoverd en er is nooit wat fout gegaan. Heb nu wel een memorycard ervoor, maar dat is omdat het een tijdje kan duren voordat hij gerecoverd is (balkje zie je lopen). En met een memorycard gaat het sneller.
het is mogelijk maar je hebt je dlc content niet je savegames niet. jij hebt aleen je profiel met achievements .
hangt van de game af .. sommige save games worden in je profiel ogeslagen .. weet alleen nog niet welke
hmm ok.. heb al een 64mb memory unit van iemand gekocht voor 10 euro, dus daar moet het dan mee te doen zijn.. ik neem tenminste niet aan dat sommige savegames niet meer dan 64mb in beslag nemen.. weet iemand zo hoeveel je profiel en savegames doorgaans innemen?
ik zou niet weten wat ik daar mee moet, heb nog tot november 2009 Live en heb zelf een 20gb HD en een headset.. de memory unit heb ik alleen voor het meenemen van je gamertag naar anderen
Kijk in je memory settings hoeveel je favo games in beslag nemen; meestal stelt het niet zoveel voor hoor Edit: wel naar alleen de savegames kijken en niet naar de DLC
Okay Bas dat word Gears of War 2 co-op Maar de achievements zijn ook het allerbelangrijkste toch? Misschien nog de savegame....
Omdat het gewoon superrelaxt is met zijn 2en op een beamer, zodat je gewoon met zijn 2en kun praten, chillen, zuipen, etc. ipv door een headsetje waardoor iedereen verschrikkelijk nasaal klinkt... En we (nog) niet allebei de game hebben