14 maart is toch op een donderdag?? Ik ga denk ik gewoon naar school (heb 9 lesuren) Dus dan ben ik pas rond 16.15 uur uit Maar ik heb de box toch gereserveerd En vrijdag heb ik maar 6 lesuren en dan ben ik dus rond 1 uur uit Dus dan kan ik de hele dag gamen
no school for me ik ben zeker ziek, vrijdag ook. lekker gamen en dan snel reviews schrijven non- biased natuurlijk zoals je gewend van de beste XBW!!!!
ik dus ook... Lijkt me eigenlijk ook wel logisch omdat ik niet denk dat ze ons vrij gaan geven om een x-box te kopen en erop te spelen.
Het is tegenwoordig elke dag gehakt-dag! (had een leraar van mij heel groot boven het bord gehangen om de brugpiepers bang te maken)
bjah.. vorig jaar kreeg iedereen die ook maar 1 uurtje spijbelde meteen 40 uur (hele week van 8 tot 4 op school zitten), maar dat zou in strijd zijn met een aantal wetten ofzo.. (heb zelf ook 2 weken mogen zitten ) Nu zeggen ze steeds vanne kom dat uurtje maar inhalen.. Al zorg ik nou dat ik die uurtjes alvast vantevoren heb ingehaald
haha, bij ons mag je 3 keer spijbelen Wij hebben een absentie kaart. Elke keer als je te laat op school komt dan tekent de leraar of conciërge de kaart. (als je een hele goede rede hebt dan tekent de jaar laag coördinator het af) Als je de 4e keer te laat komt dan wordt je kaart ingenomen moet je naar de jaar laag coördinator en dan mag je lekker een tijdje nakomen.
hmm wat een strenge regels allemaal. bij ons mag je 180 uur afwezig zijn in een schooljaar. ik denk dat ik die in maart ga opmaken