Vrije trappen bij FIFa 2005

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lexiuz, 4 dec 2004.

1. Lexiuz

Lexiuz ...---...

Leuk Bevonden:
    0
    Altijd als ik een vrije trap krijg en ik mik in de kruising of gewoon laag dan gaat ie altijd er overheen wat ik ook doe wie kan me Helpe??? |:- :confused:

2. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Druk de Schiet knop licht in en niet te lang inhouden, want dan schiet je te hard heb ik ook een tijdje gehad.

3. Robinsky009

Robinsky009 Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Het is het zelfde als UEFA Euro 2004 Portugal (ook soort fifa maar dan in E.K stijL) je moet gewoon een tijdje doen tot je weet hoe hard je kan ik had eergister 2 mooie goals gemaakt door een vrij trap de keeper kwam er haast niet bij maar is gewoon oefen tot je weet hoe hard en op tijd de A knop in te drukken en als die terug gaat in dat groene laat stoppen dan heb je hem mooi :D

4. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb dit met PES4...krijg die bal er maar niet in met vrije trappen :mad:

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    i'm stil waiting when to buy PES 4....:mad:
    halo 2 is gaaf en wil ik niet gelijk ander spel kopen, aan de ander kant weer wel....
    shit, shit, shit....

6. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe ik was ook aan het twijfelen en ik heb hem toch gehaald en heb er zeker geen spijt van :D

7. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    FIFA is simpel... 1x drukken om het balkje te laten lopen, nog een x drukken alstie nog in het geel is, en dan nog een keer alstie trug loopt precies in het groen :confused:

PES is supermoeilijk :p

8. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    PES Fanboy?

Vrije trap in FIFA is echt niet zo simpel als jij zegt hoor! vaak genoeg stopt de keeper hem. Als je wil scoren moet het echt precies goed gaan.

Ik vind vrije trappen nemen in Fifa leuker dan in PES

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik heb dit met Fifa 2004...:mad:
    Eerst scoorde ik meestal en ook 1 onderkant lat!
    Maar nu heeft de keeper hem altijd:confused:

10. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Jewel, is echt niet normaal makkelijk, vooral met de betere teams. Ik scoor 9 op de 10 keer uit een vrije trap als ie een beetje recht voor goal is. Zelfs op wereldklasse... Dus of je doet iets niet goed, of je best niet :p

11. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Neej man, vind ze allebei wel goed, maar tiz nu eenmaal veel moeilijker in pes :confused: feit..

12. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    Pes is ook realistischer hé dan fifa? fifa is meer rennen en zo goalen maken gister heb ik met UEFA Euro 2004 Portugal een wedstrijd gedaan en had ik in 1 wedstrijd 8 gaolen gemaakt 8) zou in nooit kunnen en een voetbal game maarja this wel leu kmaar hou het dan realisticher(als hje het zo typt) O-)

13. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Als je de realistische footy game wil hebben, moet je voor PES gaan. Fifa...is gewoon leuk.

14. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    Je zet dat ene pijltje bij het doel helemaal in de kruising. En dat pijltje op de bal zet je helemaal onderaan met een kleine draaing en dan schiet je de bal heel hard net voor het rode. Altijd succes.

15. Robinsky009

Leuk Bevonden:
    7
    Als ik dat doe bij dat rode dan gaat die te hoog dan schiet je te hard man }:]

16. balikaai

balikaai Dirk Jan = de Man

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die cursor net onder de kruising zetten. Dan die andere cursor helemaal onderaan die bal met een kleine draaing en je moet hem niet IN het rode maar een klein stukje ervoor dan gaat de bal er bij altijd in.

Deel Deze Pagina