Altijd als ik een vrije trap krijg en ik mik in de kruising of gewoon laag dan gaat ie altijd er overheen wat ik ook doe wie kan me Helpe???
Druk de Schiet knop licht in en niet te lang inhouden, want dan schiet je te hard heb ik ook een tijdje gehad.
Het is het zelfde als UEFA Euro 2004 Portugal (ook soort fifa maar dan in E.K stijL) je moet gewoon een tijdje doen tot je weet hoe hard je kan ik had eergister 2 mooie goals gemaakt door een vrij trap de keeper kwam er haast niet bij maar is gewoon oefen tot je weet hoe hard en op tijd de A knop in te drukken en als die terug gaat in dat groene laat stoppen dan heb je hem mooi
i'm stil waiting when to buy PES 4.... halo 2 is gaaf en wil ik niet gelijk ander spel kopen, aan de ander kant weer wel.... shit, shit, shit....
FIFA is simpel... 1x drukken om het balkje te laten lopen, nog een x drukken alstie nog in het geel is, en dan nog een keer alstie trug loopt precies in het groen PES is supermoeilijk
PES Fanboy? Vrije trap in FIFA is echt niet zo simpel als jij zegt hoor! vaak genoeg stopt de keeper hem. Als je wil scoren moet het echt precies goed gaan. Ik vind vrije trappen nemen in Fifa leuker dan in PES
Ik heb dit met Fifa 2004... Eerst scoorde ik meestal en ook 1 onderkant lat! Maar nu heeft de keeper hem altijd
Jewel, is echt niet normaal makkelijk, vooral met de betere teams. Ik scoor 9 op de 10 keer uit een vrije trap als ie een beetje recht voor goal is. Zelfs op wereldklasse... Dus of je doet iets niet goed, of je best niet
Pes is ook realistischer hé dan fifa? fifa is meer rennen en zo goalen maken gister heb ik met UEFA Euro 2004 Portugal een wedstrijd gedaan en had ik in 1 wedstrijd 8 gaolen gemaakt zou in nooit kunnen en een voetbal game maarja this wel leu kmaar hou het dan realisticher(als hje het zo typt)
Je zet dat ene pijltje bij het doel helemaal in de kruising. En dat pijltje op de bal zet je helemaal onderaan met een kleine draaing en dan schiet je de bal heel hard net voor het rode. Altijd succes.
Je moet die cursor net onder de kruising zetten. Dan die andere cursor helemaal onderaan die bal met een kleine draaing en je moet hem niet IN het rode maar een klein stukje ervoor dan gaat de bal er bij altijd in.