Vroeger waren er al computerspelletjes zoals:MKU3,Zelda,Double Dragon,Golden Axe,Street Fighter enz. Maar zijn de spellen van nu echt veel beter dan vroeger? Behalve dat de spellen nu grafisch beter zijn is er weinig veranderd. Halo is leuk,maar ik denk toch niet zo leuk als toen je Mario voor het eerst speelde of MK. Wat vind jij ervan?
Moeilijk te vergelijken, vroeger was ik nog n kind toen ik ze speelde, er was weinig anders aan games enzo.. en dan vind je gauw alles leuk..
de spellen van nu zijn grafisch natuurlijk een stuk beter, maar dat is logisch (duuuuh) vroeger waren de spellen wel een stuk verslavender al zag het er grafisch ruk uit. waar ik me aan stoor is dat mensen lopen te zeiken da talle spellen er mooi uit moeten zien en daarbij niet letten op de gameplay. grafische kwaliteit is goed, maar het moet niet te koste gaan van de gameplay. shame on you mzzl Munch and Abe
Het is de logische evolutie van comutergames. De gameplay en verslavings factor word niet minder. Jij word ouder, en er zijn meer spellen. Kortom, naast dat je uit je "spelletjes" fase groeit (een beetje) en je met andere dingen druk gaat maken (meisjes, school, werk etc) kwamen er zoveel spellen dat we helemaal over verwend zijn... Daarom lijkt het allemaal zo anders, maar in principe is het hetzelfde natuurlijk. Onze perceptie van de spelletjes(wereld) is anders.
Ik denk dat de oude games veel leuker waren omdat we toen nog niet zoveel gewend waren! Als je toen voor het eerst Mario zag kon je je ogen niet geloven. Maar tegenwoordig is het moeilijk om indruk te maken op de gamer. Als het om story gaat dan staan de RPG's FF, CT en CC nog steeds bij mij bovenaan.
ik ook nie, had het sowieso niet zo op RPG's, sorry Mijn klassiekers, ehm Keen serie natuurlijk, Duke Nukem 1 (alleen die was ECHT leuk, met die konijnen enzo)
FF: Final Fantasy CT: Counter-sTrike CC: Command and Conquer Breakout ruled, dat speelde ik altijd op mn 486 .
Aaah vroeger was alles beter! athans dat beweerde mijn oudjes, maarem de games van toen speelde ik nog met een iq van 10 toen was alles op de nintendo nog kewl. Maar door die grafische vooruit gang zijn we verwend geraakt en zijn we niet snel tevree zeg nou zelf een psx met verneukte 3d graphics daar ergerde ik me dood, door die stoorzender was van de meeste spellen de gameplay niet leuk meer op de psx. But the incredible x-box gonna make me very pleased.
Ik wil een graphics geavanceerde Warlords 2. Niet Heroes of Might and Magic, al lijkt dat er wel op, maar simpeler zoals Warlords 2, met super graphics...