Vroeger was de Nintendo helemaal lauw,nu de Pc Ook de Xbox hoor. Hebben jullie een Sega of Super Nintendo emulator? Xbox rules!!!!!!!
X Heer.. kom nou jongen, gedraag je een beetje, dit is al de 10e keer dat je om een emu vraagt, daar doen we hier niet aan, volgende keer is echt een ban..
om een emulator vragen om games te spelen die niet meer worden verkocht is LEGAAL, want supernintendo games worden toch niet meer verkocht
Ik zie het probleem eerlijk gezecht ook niet? Wat is er mis met emulators? Je bent achterlijk als je die dingen nog koopt. Dus ik zie er geen probleem mee.
emulators zijn bij de wet volgens ad dunum nog steeds verboden. Er is hier echter een gedoogbeleid indien het om oude consoles gaaat b.v. c64 spectrum atari serie. Officieel bekeken mag je inderdaad, wat masterj ook al aangaf een emulator gebruiken indien je in het bezit bent van het originele spel en dan alleen voor privedoeleinden.
Ik van de week nog : doom, donky kong country, dragon ball z, streetfighter en nog was snes spellen op mijn emu gedraaid. Opzicht nog steeds wel leuke spelletjes (gameplay dan) graphics vooral die van doom dat ze dat ooit gedurfd hebben uit te geven je kan niet eens een vijand onderscheiden van een muur zeeeeeer slecht