Vroeger

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door X Heer, 18 feb 2002.

1. X Heer

X Heer SNK Playmore

Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger was de Nintendo helemaal lauw,nu de Pc:p
    Ook de Xbox hoor.

Hebben jullie een Sega of Super Nintendo emulator?
    ;) ;)

Xbox rules!!!!!!!

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    X Heer.. kom nou jongen, gedraag je een beetje, dit is al de 10e keer dat je om een emu vraagt, daar doen we hier niet aan, volgende keer is echt een ban..

3. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    om een emulator vragen om games te spelen die niet meer worden verkocht is LEGAAL, want supernintendo games worden toch niet meer verkocht

4. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    alleen als je ze niet meer als 24 uur op je comuter houd en het orginele hebt :cool:

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    masterj dat 1e is gewoon bull.. dat heeft iemand n keer verzonnen maar is gewoon niet waar :)

6. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zie het probleem eerlijk gezecht ook niet?

Wat is er mis met emulators? Je bent achterlijk als je die dingen nog koopt. Dus ik zie er geen probleem mee.

7. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    die van de orginele niet want je mag ook psx games backuppen zolang je het orgineel maar heb

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zolang het maar in jouw bezit blijft ja en je het niet verkoopt/uitleend of het origineel verkoopt

9. meteorf25

meteorf25 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    emulators zijn bij de wet volgens ad dunum nog steeds verboden. Er is hier echter een gedoogbeleid indien het om oude consoles gaaat b.v. c64 spectrum atari serie.
    Officieel bekeken mag je inderdaad, wat masterj ook al aangaf een emulator gebruiken indien je in het bezit bent van het originele spel en dan alleen voor privedoeleinden.

10. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Who cares of het mag of niet.

11. Highlander

Highlander Hete bliksem

Leuk Bevonden:
    33
    Ik van de week nog : doom, donky kong country, dragon ball z, streetfighter en nog was snes spellen op mijn emu gedraaid.

Opzicht nog steeds wel leuke spelletjes (gameplay dan) graphics:'-( vooral die van doom dat ze dat ooit gedurfd hebben uit te geven je kan niet eens een vijand onderscheiden van een muur zeeeeeer slecht

Deel Deze Pagina