VS crazy taxi review

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 25 jul 2002.

1. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ok hier is ie nog niet.. Maar op gamespot is ie al gereviewed..
    Wat quotes

"Crazy Taxi 3: High Roller for the Xbox has everything from the previous two games. It has the West Coast and Small Apple levels, all the previous two games' cab drivers, the same frantic action, and the minigames from Crazy Taxi 2. It also has a brand-new circuit, the Glitter Oasis (modeled after Las Vegas), four new drivers for that course, and a lot of new minigames. That sounds like a lot of good stuff, but unfortunately, that's about all there is. If you're a huge fan of Crazy Taxi, or if you've never played any of the previous games, you may find a lot to like about Crazy Taxi 3--if nothing else, it's a compilation of the previous two games that improves upon those games' maps and gameplay. However, if you're not a huge fan or a newcomer to the series, you may find that Crazy Taxi 3 doesn't have much more to keep you coming back. "

"Crazy Taxi 3 looks better than the previous games "

"The game features enhanced versions of the West Coast and Small Apple levels, including better-looking textures on the buildings and reflections off car bodies and windshields. And all three of Crazy Taxi 3's driving levels have new special effects as you drive"

"At certain points in the level, you'll run into some very nasty slowdown, especially if you try to perform a crazy dash or crazy hop in areas with lots of oncoming traffic or obstacles."

Op Gamespot krijgt ie een 6.9.. En het is natuurlijk maar 1 review.. Ben benieuwd hoe de reviews hier in Nederland zijn..
    Zelf heb ik heel weinig de vorige CT's gespeeld dus ik ben toch nog wel benieuwd naar deze en ga hem ook uit proberen.. De lage score is v.n. te danken aan het feit dat ie zoveel op de voorgangers lijkt..
    Alleen slowdown.. en dan nog "nasty" ook.. dat vind ik eigenlijk onvergevelijk op een machine zo krachtig als de XBox..

2. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    ]:- oud

7.8 op gamerankings:+

3. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217

Hehehe was nieuw voor mij.. ach.. in ieder geval info voor de mensen die het nog niet hadden gezien..

7.8.. hmm toch wel wat beter.. hadden ze het daar ook over slowdown?

4. Chevalric

Chevalric Guest

Op IGN kreeg-ie een 6.1... Te weinig nieuws, graphics niet echt XBOX kwaliteit...

5. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    zoiets snap ik nou echt niet....Als ik een game review..dan review ik de game zelf...en dan kijk ik er niet naar of er nieuwe dingen in zitten...

stel dat ze crazy taxi 2 opnieuw op de xbox zouden uitbrengen...met precies dezelfde gaphics en levels als op de dreamcast...Dan zou ik hem hetzelfde cyfer geven als de dreamcast versie....maar volgens ign zou die dan een lager cyfer moeten krijgen omdat hij helemaal nix nieuws heeft...

IK zou zelf een game nooit een lager cyfer geven omdat er "nix nieuws inzit"

voor mensen die bijv. deel 1 of 2 nog nooit hebben gespeeld is het spel helemaal nieuw...en als hun nu alleen naar het cyfer kijken (ja, zulke mensen bestaan) dan zouden ze de game niet kopen...terwijl ik wel heel veel plezier aan deel 1 en 2 hebt beleeft...daarom koop ik zelf ook deel 3 wel denk ik....

noujah...dat moest er ff uit...trouwens...een tip: ga nooit uit van reviews van ign...

Kijk eerst op een stel andere site's...

6. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Hmm in het eerste geval ligt het er een beetje aan wat voor spel het is denk ik.. Ik denk wel dat het iets is wat mee moet tellen.. Alleen zou dat duidelijk vermeld moeten worden .. of b.v. 2 cijfers .. 1 voor als je de vorige spellen gespeeld heb en 1 voor als je de vorige niet gespeeld heb en het dus voor jou een nieuw spel is...

Ik ga zelf nooit uit van maar 1 review eigenlijk.. altijd meerdere en dan probeer ik nog vaak het spel zelf uit.. CT3 lijkt mij in ieder geval erg leuk, vooral omdat ik de vorige delen niet veel heb gespeeld.. hoop alleen dat het wel meevalt met die slowdown..

7. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    deel 1 en 2 hadden ook slowdown...maar dat valt wel mee....dan stond het beeld een halve sec. vast...maar dat merktje je haast niet...viel een beetje op...en was alleen op bepaalde punten in de stad....

8. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Nou ja zolang het niet al te erg is kan ik er wel mee leven.. zolang het maar niet "nasty" is zoals ze op GS zeiden..
    Ach ik merk het wel..

9. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Als deel 2 met dezelfde graphics op een andere console komt..
    Dan idd zelfde cijfer, maar er zit soms een half jaar tussen en dan kan ik het wel begrijpen...

10. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Van PlanetXbox:

----

However, this is still a town you'll want to gallivant around, if only to experience the horrific slowdown and "pinging" buildings in the background -- nasty lapses that Hitmaker should have tweaked on the mighty XBox.

----

De ene zegt "nasty".. De andere zegt "horrific".. Hrmz.. Niet iets dat ik aan mijn vrienden wil laten zien.. Zeker niet als deze vrienden ook nog een PS2 hebben..

Jammer Hitmaker, maar voor mij hoeft het niet zozeer meer.. Ondanks blijf ik een fan van het Crazy Taxi genre en hoop ik dat CT4 beter getuned is..

11. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand deze al gespeeld?

Is het echt zo erg als ze laten voorkomen in de reviews?

Deel Deze Pagina