1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

  1. 200 of meer

    9,6%
  2. 100 - 200

    6,2%
  3. 50 - 100

    20,3%
  4. 0 - 50

    63,8%
  1. yojesse

    yojesse Active Member

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor sommige mensen is het vuurwerk seizoen al begonnen.
    Het is eind september en dan kan je goed naar belgië of duitsland toe.
    Al dat gekraak van het denken aan vuurwerk is er al.
    Maar sommige mensen denken nu al. En de andere hebben hun wishlist van vuurwerk al klaar.
    Ik maak dit onderwerp voor alles op te schrijven van vuurwerk 2006/2007.
    Mag ook over vuurwerk shows. Of laat zien wat jij al hebt aan vuurwerk of wat je graag wilt aan vuurwerk. Of wat je al zelf hebt gemaakt (doorlonten ofzoiets).
     
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Vuurwerk, te triets !

    Vooral die onwijze losers die met patronen en al die andere crapp door de straat lopen. Wauw een knal ! weer een euro weggegooid.

    Als je zo graag wilt knallen, ga in het leger :p
     
  3. Rolf85000

    Rolf85000 Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor vuurwerk is er een woord bedacht, namelijk kapitaalvernietiging. Je hoort een knal en bent weer geld kwijt. Ik snap het niet.
     
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    siervuurwerk vind ik altijd wel mooi. vroeger vond ik die knalletjes ook wel leuk, maar en beetje mooi siervuurwerk hoort er wel bij vind ik.
     
  5. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    jaaa gaaf gaaf gaaf
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Ik vind vuurwerk leuk om naar te kijken maar koop zelf niets omdat ik het zonde van mijn geld vind. Als je een beetje mooi vuurwerk wil hebben ben je minimaal €50 kwijt en dat geld kan ik wel beter besteden
     
  7. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal gewoon weer 1000 kannonslagen en 2000 babypijltjes ofzo. En mischien nog een paar honderd grondbloemen. Ben je mischien 15 euro kwijt. En je kan lekker knallen. Ja lekker zielig, maar het is toch gewoon leuk:cool: Lekker taarten maken etc. Oja, en dan ga ik ook nog met wat gasten met de auto naar Zelzate (Belgie) om wat ander vuurwerk. Altijd leuk:cool:
     
  8. Cheeks91

    Cheeks91 Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    ja mooie site
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  10. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    knip
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2006
  11. VoYTeC

    VoYTeC Xbox Af -_-

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
  12. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ben niet echt van de vuurwerk. Geef mij maar een paar kratten bier tijdens ouderjaarsdag_0/ Dan ben ik al blij8)

    Ojah en oliebolllen:)
     
  13. Thamaster

    Thamaster Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog 683 aansteek londen over:eek:
    maar ik doe niet meer echt aan vuurwerk :eek::p
     
  14. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is september! Wel erg vroeg om al met vuurwerk bezig te zijn. Nog een kwart jaar tot je het mag afsteken. Vroeger (zo'n 15 jaar geleden) vond ik het allemaal nog wel erg spannend en stonden ik en m'n vriendjes al een paar weken voor oud en nieuw bij de plaatselijke hengelsport winkel om te checken of het vuurwerkkrantje er al was.. Als 'ie er was meteen naar huis om aan te strepen wat je wilde hebben enzo.. (zoveel mogelijk :p) Tegenwoordig is de spanning er wel af maar ik moet nog steeds wel vuurwerk hebben met oud & nieuw.. hoort er gewoon bij (hoe zonde het ook is van je geld)
     
  15. partyproof

    partyproof What's next?

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Was altijd wel fun om met romeinse kaarsen op elkaar te knallen. (ooh niets lichtontvlambaars aantrekken ;) )
     
  16. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging vroeger altijd in België halen, zo rond September. Niet om echt illegaal vuurwerk te halen, maar het was daar gewoon veel goedkoper, daar kocht ik dan siervuurwerk voor Oud en Nieuw. Alpeco en die anderen in Kapellen zijn voor mij zo'n 8 kilometer rijden.

    Laatste keer dat ik ben geweest is een jaartje of 5 terug, maar het prijsverschil was al niet zo groot meer, en tegenwoordig koop ik al helemaal geen vuurwerk meer. Kijken is goedkoper.
     
  17. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens.. :)
     
  18. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Genomineerd voor meest scheve OP ooit. Jezus hé..... :'-(
     
  19. Slyrex

    Slyrex pssst

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    vuurwerk hoort gewoon bij oud en nieuw.. k koop altijd wat kleine kanonslagen voor de lol.. en dan wat vuurpijlen ofzo voor 's avonds:)
     
  20. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk om naar te kijken, maar wat het zelf kopen betreft ben ik heel zuinig. 10 euro lijkt me meer dan genoeg om je geld de lucht in te knallen.
     

Deel Deze Pagina