1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

  1. 200 of meer

    9,6%
  2. 100 - 200

    6,2%
  3. 50 - 100

    20,3%
  4. 0 - 50

    63,8%
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Only Rotjes, Babypijlen en die tollen die kleur gefen. En dan gebruik ik het vuurwerk alleen voor en na 31 December. Op 31 December heeft het geen nut, je steekt een rotje af terwijl je hem toch niet hoord omdat er overal veel grotere knallen zijn.

    Hopelijk gaat het wel sneeuwen dit jaar. Vuurwerk + Sneeuw = lol. Sneeuwpop maken en vol gooien met rotjes _O_
     
  2. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga waarschijnlijk wat nitraat, vlinders en lawine pijlen halen en daarnaast feesten hoop ik :p Vorig jaar gingen mijn ouders lopen kutten dat ik bij hen moest blijven -_-
     
  3. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben wel een vuurwerkfreak, ik kan me er altijd heel goed mee vermaken en daarom begint het eind september al weer te kriebellen.

    Ik heb nu een paar lawinepijlen (zink 901) thuis liggen, ga nog minimaal 1 chainthunder 500 halen (nitraatmat), wat siervuurwerk voor de jaarwisseling en ik ben nu op zoek naar nog wat mooie shells, maar die heb ik nog niet gevonden.

    Zal dit jaar een mix worden tussen legaal, illegaal en professioneel vuurwerk worden.
     
  4. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Speciaal voor jullie een lekker duidelijk foto van mijn collectie voor dit jaar, :p

    [​IMG]

    En natuurlijk een 100.000tje.

    [​IMG]
     
  5. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja 100.000 knallers zijn wel leuke dingen. Had er vorig jaar 1, maar vlak voordat we die aanstoken hadden we een chainthunder 500 afgestoken. Dan valt de 100.000 klapper toch echt tegen, alleen de eindbom is wel leuk.
     
  6. SneakySpidy

    SneakySpidy Supra

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft de gemeente teminste weer wat om te vegen, zitten die bsw-ers niet heel de dag in zo'n hokje koffie te slurpen xD
     
  7. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk ik ben nog op zoek naar zulke dingen:

    http://www.youtube.com/watch?v=KVXkDiWQRdo

    Tot nu toe kan ik alleen aan 3" Titanium Shells komen, stijgen op met een staart en daarna een ziekelijke knal zonder siereffect.
     
  8. Bram87

    Bram87 Active Member

    Berichten:
    393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil dit jaar zo'n flowerbed gaan kopen. Ze zijn wel vrij prijzig, maar als je me een paar vrienden wat bijelkaar legt is het doen. Ook wil ik natuurlijk wat belgisch Knalvuurwerk:9

    Heeft iemand goeie adressen in belgie?
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ga in de herfstvakantie waarschijnlijk langs Alpeco. Kijken wat voor leuks ze hebben.

    En mortieren zou ik niet doen, vrij link spul. Of jij of iemand anders moeten al ervaring met mortier buizen hebben enzo.

    http://www.alpeco.be/

    Gelijk dit ding meepakken:

    Beste webbezoeker, Wanneer u, als particuliere klant, tijdens week 42 van dit jaar (van maandag 15/10 t/m zondag 21/10) bij ons langskomt en voor minimum 100 €uro aan feestvuurwerk koopt krijgt u GRATIS een Chinese rol Connector van 20.000 shots !!!! Opgelet : Deze actie is dus enkel geldig voor particulieren die feestvuurwerk aankopen aan stuksprijzen ! Elke klant heeft maar recht op 1 gratis rol gedurende deze actieweek
     
    Laatst bewerkt: 8 okt 2007
  10. ms90isr

    ms90isr Madridista

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga dit jaar wel wat geinigs halen, misschien ff langs belgie ofzo, maar dan moet ik wel een keer in het zuiden zijn natuurlijk:9
     
  11. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    nada, koop al een aantal jaren niks meer en die exta euros die op mijn rekening blijven staan bevallen me wel.
     
  12. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik weet dat het link is, ik heb me er erg goed in verdiept en weet hoe het wel en vooral ook hoe het niet moet. Ik ben mn leven erg dankbaar, dus als ik ze in handen krijg dan ga ik ook zeer voorzichtig ter werk.

    In Baarle-Hertog heb je wat leuke adresjes zitten, voor de gene die het vroeg: Zena en Harry Loods, gewoon even googlen en dan vind je daar wat informatie over.
     
  13. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Denk dat ik het dit jaar laat bij een paar lawinepijltjes, meer niet. Moet je nagaan als er een nitraat in je hand ontploft.
     
  14. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat zal geen pretje zijn, maar dat is nog niet het ergste. Als je je eigen hand eraf knalt dat is je eigen schuld, maar als iemand anders gewond raakt door jouw vuurwerk dan ben je nog veel verder van huis.

    Dus zorg ook dat je die lawinepijlen goed uitbalanceert zodat ze recht naar boven gaan.
     
  15. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Dikke sjaak met al die zooi als Lawine pijlen...
    Kick er niet op, en ga er dus ook echt niet bij staan als 2 van die Tiener gastjes zo'n ding de lucht in proberen te krijgen.

    Ik verbaas mij nog altijd over de bedragen die men aan vuurwerk uit geeft!
     
  16. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ben zelf meer van het zwaardere siervuurwerk :) Blijft leuk
     
  17. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan aan shells van 3"tot 6" komen, maar ik begin er gewoon simpelweg niet aan. Ik wil gewoon naar buiten gaan en vuurwerk afsteken, geen mortieren ingraven, lonten verlengen, enorme afstanden nemen. vuurwerk moet vuurwerk blijven. prof blokken zijn voor mij gewoon te prijzig, dus ik hou het bij hard knalvuurwerk, chainthunders, en als het dit jaar weer lukt wat lawine's. dit jaar zal wel weer rond de 300-400 euro blijven, wil het wel gewoon menselijk houden.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  18. Jarno120

    Jarno120 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    k spendeer ongeveer 400 euro per jaar aan vuurwerk. 300 euro voor de wat zwaardere pijlen en potten. En 100 euro voor die knal rotzooi ^^
     
  19. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Voor €300/400 kan je wel wat leuke potten halen toch? Zonder kvk tot 1kg sas geloof ik.

    ff snuffelen op http://www.arjanuitman.com
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  20. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Lawine pijlen vindt ik gevaarlijker dan een nitraat , althans met een pijl gaat sneller iets fout dan met een nitraatje.

    Dit jaar zeker weer een aantal pakken nitraten en vlinder.
    Misschien nog wat widomakers(special) pirats(special) om wat mee te gooien.
    En voor de rest , ik kijk het siervuurwerk wel bij anderen.
    T gaat mij om de klappers.
     

Deel Deze Pagina