1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

  1. 200 of meer

    9,6%
  2. 100 - 200

    6,2%
  3. 50 - 100

    20,3%
  4. 0 - 50

    63,8%
  1. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Knallen die risaca's harder dan choeet bangers dan ? Dacht dat de choeet vlinder/banger toch wel het topje was van de legale knaller, Zal ik wel iets gemist hebben, wist niet eens dat ze ricasa's bij harry verkopen..wbij alpeco natuurlijk wel maar das no4
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij Alpeco verkopen ze ook no3, alleen met kvk, waarom Loots ze verkoopt zonder kvk is mij een raadsel.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Net als iedereen op AVP, niemand snapt het

    Volgens mij is het zwaar illegaal wat hij doet maar dat terzijde.
    Ik weet 100 % zeker dat die trueno's harder gaan.
    Denk dat Centurion of Aapvader dat wel kan beamen.

    Wil nog een keertje gaan, helaas vind ik het deze week te riskant m.b.t. vakantiecontroles die nu uitgevoerd worden
     
  4. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja de trueno's gaan inderdaad harder van de chooêt banger, dr zit 2,4 gram kruit in en in de chooêt zit er iets minder dan 2 gram in volgens mij.

    De chooêt kun je vergelijken met de oude TT waar 2 gram kruit in zat, hele lekkere knal dus. De trueno's dienen zoals eerder gezegd met kvk verkocht te worden, dus ik twijfel of harry zich wel netjes aan de wet houdt. Maar voor ons is het alleen maar beter, want ik denk niet dat er veel mensen zijn die een kvk papiertje in bezit hebben :thumbs:.

    En Killaz ik denk dat je je voor de herfstvakantie niet echt druk hoeft te maken hoor. Ik ging vroeger zelf ook altijd in de herfstvakantie, nooit politie gezien. En je kunt trouwens bij Zena een chainthunder 500 kopen van Original, deze zit in een kleinere doos dan de Bonbridge versie. Dus deze past waarschijnlijk wel in je rugzak. Deze doos is vierkant, 25 bij 25 cm ongeveer misschien een paar cm groter.

    Zelf ga ik in november nog een keertje terug denk ik, voor de zink 905 bij Loots en nog voor een mooie pot. Wat ik nu al thuis heb liggen zal ik binnenkort ook wel op de foto zetten en hier plaatsen.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  5. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb gelezen dat Loots ze verkoopt omdat ze nog niet gekeurd zijn.
     
  6. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ow oke, dan kun je ze beter nu maar gaan kopen als je ze wilt. Want waarschijnlijk heb je er dan straks wel een kvk voor nodig.
     
  7. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij Harry verkopen ze echt geen zinks hoor.

    Ik wil ook graag naar Zena maar weet niet wanneer ik kan gaan. Wil dan sowieso een karton messier potjes nemen van zena en een aantal chainthunders. Wil niet teveel meenemen.

    @ Killaz: Aquilla is wel een leuk potje hoor staat ook op AVP
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  8. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Verkopen ze wel degelijk, is de enige zink consumentenpijl.
     
  9. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad, de zink 905 wordt daar verkocht, kijk maar op de site. Harry zei wel dat hij ze pas eind oktober pas binnen kreeg. Ik zal hem binnenkort eens bellen.
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2007
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja klopt dacht dat je bedoelde dat ze daar meerdere zinks hadden maar de grotere en de lawines verkopen ze natuurlijk niet.

    100 zink 901? wil je ze opsturen ofzo :\ als er een politie agent op dit forum zit kunnen ze je IP zo bekijken hoor.

    Edit:

    Waardeloze pijl die zink 905 trouwens:

    http://www.youtube.com/watch?v=WtpXbzQ30lk

    En dat voor 10 euro dat zou ik echt nooit doen. De Ninja pijlen zijn nog mooier.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  11. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Etten leur is wel heel ver weg :+

    Vind het jammer dat ik niemand ken hier die wat leuk spul verkoopt.
    Dat wordt dus maar nog een tripje naar belgie 8)
     
  12. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ze niet zelf hoor, maar iemand moet er vanaf. En hoe hij ze bij de koper krijgt, dat zoekt hij maar uit :p De verkoop gaat in iedergeval niet via mij, dat is mij veel te link.

    Er is 1 zink 905 die wel mooi is, dat is die met de gouden dop volgens mij. Die pijl wordt afgeschoten in het filmpje waar ze alle zinkpijlen laten zien.
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  13. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke varianten heb je van de chainthunder(nitraatmatten) ken ze kopen van ong 7 meter voor 30/40 euro , en de echte nitraten met iets meer als 2 gram meen ik.
    Verder denkik zelf niet dat ik naa belgie gaa , iemand op het werk wilt het menemen zonder winst dus dat is mooi megenomen.
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    7 meter chainthunder bestaat helaas niet :cool:

    grootste is de 500 schots voor 25 euro
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Verkoopt harry ook original/bonbridge?

    Wil eigenlijk wel wat mooie sierpotjes, of een kartonnetje Z05C ofzo
     
  16. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Was dat maar waar dat er 1 bestond, dan zou het helemaal oorlog zijn in de straat 8).

    Maar wat killaz zegt, de 500 shots versie is de langste. Weet niet precies hoe lang die is als je hem uitrolt, maar hij komt niet in de buurt van 7 meter.
     
  17. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0

    ohh , dan heb ik het vast verkeerd begrepen sorry.
     
  18. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    www.lootsvuurwerk.nl dit is de website waar je zijn assortiment kan vinden. En dan gewoon even op youtube of AVP filmpjes zoeken van de potten.
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Wat zijn eigenlijk de normale prijsen van Nitraten die je bij iemand koopt. Ik ken een jongen die 10 stuks voor 7,50 verkoopt. Ik weet niet of ik ze goedkoper kan krijgen.
     
  20. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat is opzich wel te doen die prijs. Ik vind Nitraten sowieso niet echt denderend meer. 20 voor 10 euro krijg je ze in de winkel geloof ik. Maar ik koop nooit nitraten. Ik koop liever een pak pirat specials die knallen ongeveer even hard en zijn goedkoper. Je moet dan wel een lontje op de kop plakken ze kunnen een slechte vertraging hebben.

    Edit: Ik heb Gdzr van dit forum op AVP gespot :)
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007

Deel Deze Pagina