1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
?

Hoeveel pleuro's ga je dit jaar uitgeven aan vuurwerk?

  1. 200 of meer

    9,6%
  2. 100 - 200

    6,2%
  3. 50 - 100

    20,3%
  4. 0 - 50

    63,8%
  1. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja 7,50 is aardige prijs voor 10 nitraten. Bij Loots kost een pakje TT van 20 stuks 10 euro en een pakje van 10 Nitrate Thunder 6 euro. Dus als jij 7,50 voor een doosje van 10 betaald en niet naar Belgie hoeft te rijden dan zou ik ze wel kopen.

    Zelf koop ik ook geen nitraten, ben er wel op uitgekeken. Als losse knal wil ik dit jaar een Explod en misschien nog een doosje BSC.
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    @bonbridge: Waarom koop je dan die weco's niet? zijn erg goed heb ik gehoord
     
  3. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Omdat ik altijd alleen naar Zena ga :)

    En sier boeit mij sowieso meer als knal. Al zijn doffe dreunen van de supers ook heerlijk.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Zena Chry Crackling @ €20
    Weco Thunder 28 @ €17,50

    Iig al 2 potjes gevonden die ik sowieso neem denk ik.

    *Gaat weer verder met filmpjes kijken:9
     
  5. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik ga ook nog de cry crackling halen, mooie pot voor weinig geild. Verder neem ik nog mooie 500grams potten in Nederland. Vorig jaar een paar gehad, waren super mooi alleen een beetje prijzig. Maar een beetje malloot (ik) heeft dat geld er wel voor over.

    Zo had ik vorig jaar deze:

    Supernatural van Crown Collection: +/- €60,-
    http://nl.youtube.com/watch?v=eDj0OnBY3bI

    Lynx van Diamond Collection: € 42,50
    http://www.diamond-collection.eu/meerinfo_2007.php?artikel_code=DC088&video

    Tiger van Diamond Collection: Weet niet meer hoe duur deze was.
    http://www.diamond-collection.eu/meerinfo_2007.php?artikel_code=DC082&video
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2007
  6. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag die dozen geloof ik laatst bij loots liggen ( weet het niet 100% zeker ) maar ik dacht dat het dummy's zouden zijn, ligt namelijk wel meer vuurwerk in de etalage wat niet verkocht wordt..toch ff een goeie kans misgelopen:x Ik raad iedereen de ring of thunder pijl aan van loots, 7 geloof ik, 6 harde knallen.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
  8. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat was inderdaad een mindere pot, maar ik heb ergens gelezen dat Snake van Diamond Collection ook een hele mooie is. Maar daar heb ik nog geen filmpje van gezien.
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
  10. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Bedankt voor het filmpje killaz, is wel een mooie pot. Misschien dat ik die dit jaar maar eens aanschaf.
     
  11. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe er niet aan, geldverspilling.
    Ik kan nooit tippen aan de chinezen die verderop wonen... :p
     
  12. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Hier kon ik vorig jaar als laatste aan komen (kwam via via achter de desbetreffende man en die had alleen nog deze over)
    Na wat info gezocht op AVP snel besloten dat ik zoiets nooit koop.
    De spullen en kennis die je ervoor nodig hebt is gewoonweg te veel voor een consument vind ik.
    Gelukkig maar dat AVP duidelijk is.

    Dit is iets wat een handelaar gewoonweg niet mag en niet moet verkopen.
    Houd het dit jaar wel bij de sierpotten van diamond :cool:

    [yt]oprBzvPXgR8[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind salutes echt prachtig. Wel gevaarlijk natuurlijk. Ik heb sowieso niets in de buurt waar ik het zou kunnen afsteken. Ik begin er dan natuurlijk ook niet aan.

    Waarom koopt iedereen Diamond collection vuurwerk hier? Vind dat juist een best slechte prijs/qualiteit handelaar. Ik vind Star en Lidu zoveel beter. Krijg je veel mooier voor minder geld.
     
  14. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    - lidu vuurwerk wordt hier 20 km verder verkocht

    - Halfords verkoopt dingen die ik zelf niet zo mooi vind

    - Profil blijft hier in alkmaar dan over en die verkoopt diamond
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Heb ooit een vuurwerk pakket van Diamond gewonnen van €260 toen (was met krasloten ofzo, kreeg je bij voorwerk bestelling)
    Dat zag er erg vet uit :D Zat gewoon in een dikke kartonnen doos met daarin een kooi van kippengaas 8)

    En ja lidu is hier ook niet zo goed te vinden.


    ps ook echt met de fiets wegracen bij die salute (zijn toch gewoon mortieren?) 8)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  16. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    ja, heel leuk als die salute dan in de mortierbuis blijft zitten ;)
     
  17. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, als de salute in de mortier blijft zitten dan heb je een mooie scherfgranaat. Maar zo te zien hadden deze jongens de mortier ingegraven, dan neemt de kans op rondvliegende scherven bij een mortarburst aanzienlijk af.

    Star en Lidu ben ik hier in de buurt ook nog niet tegengekomen, dan pak je maar het beste wel je wel kan krijgen he.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  18. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Daarnaast hebben de jongens van het filmpje erg veel ervaring met schieten. Was volgens mij een glasvezel buis met een stop o.i.d.

    Staan ook verhalen over een PVC buis wat dus gewoonweg levensgevaarlijk is........PVC is veel te zacht voor een mortier....
     
  19. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat niet zozeer, het gaat erom als de shell in de buis blijft hangen je echt dekking moet zoeken, de scherven komen dan aan als kogels..daarom zijn glasvezel of hdme ( zeg ik het goed? ) buizen het beste.
     
  20. AapVader

    AapVader Ja toch?

    Berichten:
    427
    Leuk Bevonden:
    4
    Je had het bijna goed ;) het is HDPE. Dit is een zeer sterke buis, deze zal niet versplinteren maar scheuren als je een mortarburst hebt (Shell die ontploft in mortier).

    Maarja als je aan shells kan komen, dan kun je ook vast wel aan een goede mortier komen.
     

Deel Deze Pagina