Vuze Devices, geen geluid??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door kramer90, 8 feb 2010.

1. kramer90

kramer90 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een heel vervelend en vooral raar probleem met Vuze Devices (voor de duidelijkheid: Vuze is een programma waarmee je onder andere video's, muziek, etc. direct kan streamen van je PC naar je xbox).

Dit leek allemaal perfect te werken, totdat ik net ineens een film via Vuze op de Xbox wilde kijken en het geluid het ineens niet deed. Het geluid heeft het bij mij altijd gedaan, en ook in de menu's etc. doet het geluid het gewoon maar alleen bij video via Vuze werkt het geluid niet. Heel gek, want als ik muziek naar mijn xbox ga streamen doet het geluid het wel gewoon. Ik heb intussen alle standaard dingen geprobeerd (vuze opnieuw installeren, xbox opnieuw opstarten etc etc) maar het werkt nog niet. En een week geleden had ik nog wel geluid bij het streamen. Iemand die ook Vuze gebruikt en weet waar dit aan ligt, want ik snap hier totaal niks van |:-

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Het transcoden gaat verder wel gewoon goed? Heb je het probleem bij .mkv, .avi?

Laatst bewerkt: 8 feb 2010
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hmm .. ik had nog niet van vuze gehoord. Ik ga hem straks even uit testen. Ik heb de trouwens de beste ervaring met de ps3mediaserver.

4. Samwise

Samwise Kaas komt van melk

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb dat ook eens gehad, ik heb het toen opnieuw geinstalleerd allemaal. nu doet ie het wel gewoon goed. behalve dat als ik het omzet van bijv mkv naar mp4 oid dat het geluid heel dof klinkt.

ik weet niet of je het eerst omzet, maar het zou dan kunnen liggen aan de codec, die is dan verouderd misschien. je kan proberen het er af te halen en opnieuw te installeren. succes:)

5. kramer90

kramer90 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het met .avi bestanden, maar die zijn niet eerst omgezet. Wat heb je dan allemaal opnieuw geinstalleerd Samwise?

6. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was dat een bekende bug, maar ik weet het absoluut niet zeker. Ik had hetzelfde probleem heel lang geleden. Opnieuw installeren (van een iets oudere versie?) hielp idd geloof ik.

7. kramer90

kramer90 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, hij is gefixed! Andere versie van Vuze geinstalleerd, netwerkkabel er uitgetrokken, en nu doet ie het. Thanx iig voor de hulp!

8. kramer90

kramer90 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omg toch niet. Heel even deed het geluid het en nu ineens niet meer. Heb ook PS3 Media Server geinstalleerd en daarmee doet ie het ook niet. :confused:

9. Samwise

Leuk Bevonden:
    0
    @kramer, ja gewoon vuze dus. en je download er ook altijd codecs bij.. ik weet niet precies meer waar dat stond maar je kan er op internet wel het een en ander over vinden. ik zal eens voor je zoeken!

10. kramer90

kramer90 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na dagen ploeteren op Google eindelijk de oplossing gevonden. Ergens op een Duits forum vond ik dat je simpelweg je tv aan en uit moest zetten. In eerste instantie geloofde ik dat natuurlijk niet, maar het blijkt te werken. Het gebeurt nog steeds wel eens, maar als ik dan m'n tv ff aan en uit zet doet het geluid het weer. Heeeel raar.

11. Samwise

Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina