w000t ! GUmball naar PS2..

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WouteR, 15 mei 2002.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ok jammer dat het niet Xbox is :) maarja, persbericht dat ik net binnen kreeg ;

Gumball laat sporen op PS2 achter
    Begin juli laat het racespel Gumball 3000 zijn remsporen op de PS2 console achter. Neem iedere route die je maar wil om zo snel mogelijk van het ene checkpoint naar het andere te komen. Lap daarbij de snelheidslimieten aan je laars, vermijd wegversperringen en ontsnap aan de Gumball Police Squad om Gumball 3000 kampioen te worden.

Gumball 3000 is gebaseerd op de real life Gumball 3000 race, een evenement dat ontstaan is naar aanleiding van de Cannonball Run films met Burt Reynolds, waaraan wereldberoemde supermodellen en filmsterren als Nicolas Cage, Heather Graham, Jackie Chan en Tommy Lee Jones meededen. Dit evenement is dit jaar voor de 4e keer georganiseerd en werd van 25 april tot en met 1 mei verreden tussen New York en Los Angeles.

Vanuit Belgiƫ werd meegereden door Sven van der Perre, die normaliter redacteur is bij het Official Playstation Magazine. Eenmaal in zijn leven mocht hij op uitnodiging van Atoll Soft mee met de grote sterren in een race die werkelijk alle verbeelding te boven gaat. Meedoen met deze krankzinnige race is straks voor iedereen bereikbaar met de PS2 versie. In de game zijn verschillende spelmogelijkheden aanwezig, maar het gaat natuurlijk allemaal om de Gumball Challenge, om je na 3.000 loodzware mijlen Gumball kampioen te mogen noemen. Of ga je liever voor de party challenge mode, waarin je zowel op de baan als tijdens de exclusieve Playboy Party's de beest uit kan hangen?

Eigenschappen:

Racen door 14 routes langs 7 fotorealistische omgevingen
    Kies uit meer dan twintig glashelder gemodelleerde superwagens en knotsgekke racers met unieke kenmerken en gedragingen
    TV-replays zorgen ervoor dat je ieder bloedstollend manoeuvre kan bekijken
    Met de Gumball 3000 mode laat je tegenstanders in het stof bijten tijdens de 3.000 mijl lange race zodat je de onovertroffen Gumball kampioen word
    In de Time Trial mode oefen je vaardigheden op elke route om de snelste tijd neer te zetten
    Wees de speciale Gumball Squad politiemacht te snel af voordat ze je achter de tralies stoppen
    Daag vrienden uit in de multiplayer mode of sluit je aan bij de Gumball Squad om ze bij de kraag te vatten
    Dankzij de Gumball Party Challenge hang niet alleen het beest uit op de baan maar ook op de exclusieve party's
    Door de realistische wagenschade zie je het verwrongen staal als je crasht

De gasten van Jackass waren toen mee gereden, das echt dikke fun :p

2. Markos

Markos XBW member

Leuk Bevonden:
    0
    Cool!!!!!!!!!!!!! Ik wil hem ook voor de xbox!!

3. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja wou net zeggen ik ken die naam ergens van was echt lachen met jackass

4. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Daar dacht ik ook meteen aan : JACKASS deed daar ook aan mee.

Dat was echt een wreed lange aflevering !

Zo fucking cool ..

hehe vette aflevering/ervaring (voor hun).

Met die bendes , Kick in the nuts door Rus , feesten , politie , en Sleep-O }:]

lachuh dat man

5. PONKX

PONKX New Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gumball was echt moeilijk! Hebben jullie trouwens een klein tijdje terug naar Jackass-Night gekeken. Zoooo damn, dat duurde volgens mij tot een uur 5.30 of zo, of ik heb het mis. Iig, ik keek al vanaf 22.30 of zo, dat was echt lachuh. Tering. Maar Gumball lijkt me een lachen spel, kopen dan maar.

6. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    en de jaguar gymanastics :)

7. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    yah kopen, ben dan wel benieuwd wat er dan wel voor regels zijn...hehe

Deel Deze Pagina