Voor de vakantie wil ik grrag die nieuwe GBA SP. En het liefste een platinum) Gisteren de stad in geweest Groningen en bij 4 winkels geweest. Geen winkel had ze. En ook op internet (Nedgame, dimensionplus) etc. Is het 'tijdelijk niet leverbaar' Weet iemand wat nintendo hieraan doet en waneer er weer voldoende GBA sP'tjes zijn. want eigenlijk is het idioot dat het ruim 2 maanden na de launch nog steeds zo schaars is. En weet iemand misschien een internetwinkel waar je hem wel kan kopen. -Thnx-
Nintendo is inderdaad raar bezig met leveringen. er zijn wel een aantal zaken en speciaalzaken in Nederland die ze nog veel hebben liggen. voor meer informatie moet je even in het grote GBA (SP) topic kijken.
bijna alle nintendo spellen zijn ook klote leverbaar zowel Cube als GBA PS heb voor 28euro incl verzendk Golden Sun 2 gehaald uit Australie :-D dvdcrave!
Ik ga de mijne vanavond halen . Een man van de markt heeft vandaag weer nieuwe gekregen en die mag ik bij hem thuis vanavond 1tje ophalen, in de kleur platinum. Voordat ik deze kon kopen heb ik ook superveel winkels gebeld. Maar de GBA SP is tijdelijk niet leverbaar omdat Nintendo hem niet meer kan leveren. Dit omdat de vraag naar dit ding zo groot is. Hij komt eind mei, begin juni weer in de winkels. Op de GBA en de GBA SP kun je toch alle games spelen. Ook die uit Japan, Amerika, Australie enzovoorts?
Volgens mij wel ja, maar of het handig is om games uit japan te spelen . Ik vind die GBA sp wel een geinig ding. In juni of juli kwam toch donkey kong uit?
Ik heb net even naar die gast van de markt gebeld en dat gevraagd. Dat kan, je kunt games uit alle landen spelen. Op andere consoles kan dit niet, want de frequenties, scarts, regio's (bla bla bla) zijn in alle wereldcontinenten verschillend. De Gameboy heeft daar geen last van, want het hij heeft zijn eigen beeldscherm
Ja... Het is Nintendo's zwakke plek, alhoewel er bij de PS2 launch in Amerika ook te weinig PS2's waren.