Waar blijft die MegaMan??!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door SPiRiT, 15 mrt 2005.

1. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand misschien wanneer MegaMan naar de Xbox komt?
    Als ik het goed heb zou er in Maart een "MegaMan Anniversary Collection" uitkomen maar ik vind em nog nie terug in een release-lijst...

ik hoop niet dat die is gecancelled, wat ik ook weer niet raar zou vinden overigens. Het is en blijft ouwe shit.
    En weet iemand toevallig of de MegaMan X spellen (van de SNES) er ook op staan?
    (in ieder geval zou het een verzameling van MegaMan 1 t/m 8 of iets dergelijks zijn, maar dat zijn allemaal NES 8-bit titels, niet echt superdeluxe wat betreft graphics)

Maar ja ik wacht al zo lang om weer eens lekker te kunnen knallen met MegaMan 1, ik heb de originele NES catridge nog, maar die is al helemaal dood gegaan :eek: ouwe glorie vergaat dus dus zeker wel O-) helaas....

2. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
  3. SPiRiT

SPiRiT lekker scheuren

Leuk Bevonden:
    2
    dan ga ik morgen nog maar eens snel langs de gamezstorez (winkel ja)

ff checken....

4. Rolf85000

Rolf85000 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    op mega man anniversary collection staan mega man 1,2,3,4,5,6 die op de nes zijn uit gekomen en mega man 7 en 8 die op de snes zijn uitgekomen. de mega man delen met een x achter hun naam zullen later als een andere anniversary collection worden uitgegeven. ben bang dat beide collections niet naar Europa komen. Ik wacht al een eeuwigheid op de playstation versie.

Laatst bewerkt: 15 mrt 2005
  5. Deano2

Deano2 hallow??

Leuk Bevonden:
    0
    ff in de winkel checken!

Deel Deze Pagina