sorry sorry sorry, maare wanneer komt die ´bloody´review van agent under fire nou????? hij zou er al gisteravond zijn......:{ ik wil die review ziehien (op en neer springend) PLEAZ
Xboxworld.nl is een hele koele site en ik kom hier al heel lang en heb me laatst maar eens aangemeld maar dit gaat ECHT te ver, ik wil die review!
Nou Wouter, zoals je wel merkt aan de vraag naar de review, hangen de verkoopcijfers van agent under fire van jou af! Dus doe iets voor de Nederlandse economie, zo als Pim het gewild zou hebben.
Ja die WouteR moet opschieten met die review, anders hangt EA zometeen op zn nek! Shit dat moeten we nie hebben natuurlijk, maarreh die wouter he, wat is dat voor n jonge?
Wie is toch die jongen met die Buffy plaatjes altijd, die hangt hier AAaaltijd rond. Gelukkig dat ze zo iemand niet als reviewer aanstellen. Die heeft nog niet eens de tijd om zn boxie aan te zetten...
geeft nie hoor WouteR, ik begrijp dat je met je review bezig bent!! in ben niet boos dat je niet antwoordt
Juist!!! ff kijken of ik morgen vroeg uit mn nest kom, heb nog wat ideetjes voor 3.0 mot ook nog ff n uurtje naar school geloof ik.., vaste ritueel
Omdat het toch nergens over gaat.. Wouter `k moe zegguh dat je nieuwe Buffy avatar erruhg lekker is ....wat een zaadvragende ogen heeft ze op deze pic.
wtf wouter..... heb je een Her ofzo. waarom moet je nog naar school!!!! 007 agent under fire is echt een goed spel!!!..... leuke verhaal lijn, grafix zien er goed uit en de gameplay is ook wel goed..... Hoewel het wisselen van wapens en goodies soms wat moeizaam gaat!!!