Waar blijft KOTOR content

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door C()Rr0$!oN, 31 jan 2004.

1. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat de Kotor content zou komen als de PC versie uit zou zijn, maar 2 PU's terug stond de review van Kotor op de PC , met daarbij 'OUT NOW', maar nog steeds is er geen content, weet iemand wanneer die nou wel komt?

2. Tinman NL

Tinman NL HD-Ready

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de xbox is ie er ook nog steeds niet. Ik zat er ook al op te wachten, alleen speel ik het spel niet echt meer, heel af en toe nog wel eens. Misschien als ie er is dat ik 'm dan nog eens ga uitspelen, en dan wel aan de light side blijf.:+

3. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    misschien een hele nieuwe verhaal :D daarom dat het zolang duurt :p

4. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Het gerucht was toch een nieuwe planeet?

5. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    een nieuw planeet zouden ze nooit doen... veel te groot om te downloaden... ze wilden eerst Yavin Spacestation erin doen alleen ik denk dat de content niet meer komt...
    en als het komt het is alleen een ''klein eilandje'' met een paar nieuwe upgrades en armors... dus geen nieuwe quests volgens mij {Geen replay waarde}, daarom heb ik kotor ook alweer geruild

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    ofwel in een winkeltje (op tatooine ofzo) komen er nieuwe armors, wapens. Misschien ook een crystal cave op tatooine. Ik denk niet dat ze de storage op Dantooine of Manaan doen want

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SPOILERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zoals je wist, wordt Dantooine vernietigd en Manaan word je als je die kolto supply poisened van gebanned

7. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Gebruikt niemand hier de spoilertag?:)

deze dus: )
    Ach ja, ik hoop dat die content snel komt, want na het spel met de light en dark side te hebben uitgespeeld blijft er van de replay-waarde niet veel meer over. Ik vind het vooral spijtig dat je na het spel uitgespeelt te hebben niet meer wat kan rondkuieren op de planeten. Maar dat kon wel nu als ze dit ruimtestation beschikbaar gingen maken via download niet?

Hoop het in elk geval:9

8. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Van het Kotor forum: http://swforums.bioware.com/viewtopic.html?topic=276871&forum=26&sp=0

Downloadable content will be released shortly after the PC version of KoTOR is on shelves. Bioware is hoping to include the following:

-New armour and weapons
    -A space station in orbit around the gas giant Yavin, which will have its own landing/take off cut scenes.

There are no plans at this time to include patches.

The PC version has gone gold and is expected in stores November 18. However, there is NO definite date for DLC as of yet.

There have been more questions about what will be in the game, so I'll make a little addition of what WON'T be in this set of DLC.

- No new planet.
    - No epic levels.
    - No multiplayer.
    - No toolset.
    - No patches
    - No new interparty dialogue
    - No mini-games
    - No replayability of the same game once you've beaten it.
    - No revisions/additions/changes to existing game components, that includes storyline.

There IS no release date for DLC yet.

Dat ruimtestation is dus waar je de nieuwe wapens en armor kunt kopen, wat volgens mij niet echt veel voorstelt. En wat boeien die landing/take off cut scenes nou weer.|:-

Laatst bewerkt: 3 feb 2004

Deel Deze Pagina