Het is nu al 2 weken geleden dat ik me brief gepost heb! Nog niks gehoord.... geen meeltje, geen telefoontje... Nog meer mensen die door deze donkere dagen gaan in afwachting van de verlossing?
Als je de site gelezen heb zie je dat het tot een stuk of 30 dagen kan duren. weetje HOEVEEL mensen ze zo'n pakjemoeten opsturen? Duurt nog wel effe.
zit ik net te wachten op de postbode IS het HEMELVAARTDAG ]:- ]:- ]:- neeeeh :r geen post denk ik dus
Ik heb altijd eigenlijk dezelfde vreemde ervaring als ik iets bestel wat thuisbezorgd moet worden en ik wil het graag hebben. Namelijk: HET KOMT ALTIJD TE LAAT. Ze komen altijd op het allerlaatste moment of te laat. Is me al zo vaak overkomen. En als het iets is dat je eigenlijk niet zoveel kan schelen, dan komt het precies op tijd. Vreemd eigenlijk hoor. Ik heb m'n form nog niet opgestuurd, wil eerst even die helpdesk bellen of ik ipv. controller ook memorycard kan krijgen en als het kan dan telefonisch de boel allemaal doorgeven. Maybe gaat dat nog sneller?
duurt veels te lang JA!!!! ik wacht ook al 2 weken, maar ik moet ongeveer 28 dagen wachten volgens die vage rare brief
ik heb es ff gebeld want voor mij was het ook al 2 weken geleden, maar het komt binnen 4 a 5 weken naar je toe, ze hadden duizenden van die brieven ontvangen.
Waarschijnlijk wordt in Gouda uitgezocht welk spel iedereen wil hebben en wordt er daarna een 'order' gestuurd naar het kantoor in de UK die alles (van heel europa) gaat versturen. Dan gaat het idd een poosje duren voor iedereen z'n spulletjes krijgt.
gaat met een lekkere omweg dan.. 4 a 5 weken.. shihit.. ga me er dan niet op verheugen. duurt veelste lang..
Nou dan vermaak ik me nog maar ff met de videotheek en mijn democdtjes..... (Gunvalkyre is wel zwaar cool)
UTFS dit is topicje nr. 5000nogwat ondertussen......... wat word ik hier moe van zeg......luie donder
hmmm , mijn ervaring met pakketjes die worden bezorg is dat ze ALTIJD komen als ik net 2 minuten weg ben Zal nu ook wel zijn , kan ik de dag erna pas weer naar het postkantoor ...... GRRRRRRRRR