1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar blijven de Xbox exclusive knallers?

Discussie in 'Algemeen' gestart door goodfella, 4 jun 2003.

  1. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Eerst die domper met Tao Feng en nu lees ik weer gemengde verhalen over Brute Force. Ik vermaak me erg goed met NBA Street Volume II, maar uiteindelijk zijn het exlusives als Halo, DOA3 en Panzer Dragoon Orta waarvoor ik de Xbox gekocht heb. En ik wil dus meer top exclusive games...

    Dan maar mijn hoop op Ninja Gaiden en KOTOR vestigen...
     
  2. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Er komt nog wel wat meer, denk aan Midtown Madness 3, Project Gotham Racing 2 en Fable
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke domper met Tao Feng? Heeft hier een 8 gekregen ofzo, uitstekend spel. Yager is uitstekend, Wolfenstein geweldig, Brute Force is cool. Hoe is een 8 teleurstellend?

    Misschien beetje verwend zijn we denk ik. Straks Midtown Madness 3 niet te vergeten Moto GP 2. Hoe kan je die vergeten? :confused:

    Maagoed, het is nooit genoeg I guess.
     
  4. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Tao Feng brengt absoluut niet wat DOA3 voor Xbox en Virtua Fighter4/Tekken4 voor PS2 brengen. Yager vind ik ook geen topper en over Midtown Madness 3 heb ik zo m'n bedenkingen.

    En verwend? Als ik m'n Megadrive aanzet, denk ik wel eens terug aan 10 jaar terug ja...
     
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    agreed@kobold, sommige mensen zijn gewoon te ongeduldig en niet tevreden te stellen.. de ps2 krijgt ook niet iedere maand een topper, en de ngc ook niet.. xbox krijgt relatief gezien meer toppers dit jaar dan de ps2..
     
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat valt nog maar te bezien Orcrist, maar er is zeker geen droogte. We zijn nou eenmaal verzadigt denk ik. Zoveel goede PC games die er aan komen, zo veel goede Xbox games die er aankomen. In verhouding is het aantal spellen "verwacht" veel en veel groter dan vorig jaar toen iedereen nog lirisch was over de 'vele' games ofzo, tja, het is nu niet nieuw meer, dus dan wordt het een karwei nog tevreden te zijn hehe.

    Mot natuurlijk wel wat te klagen hebbe!

    Maareh effe serieus, de Xbox mist wat de PS2 heeft en dat is regelrechte 'echte' console titels. Wij hebben PC achtige games gemaakt voor een console. Geen console games gemaakt voor de console. Maarja, Microsoft leert, developers leren, en wie zegt dat het slecht is? Ik vermaak me prima ik weet uit lamlendigheid niet wat ik moet spelen. Soms doe ik baldur's Gate, en daarna wil ik WOlfensteinen, dan pak ik Gotham Racing weer eens op. Dan ga ik verder in Yager, doe een potje Deathrow voor de afleiding en die een leveltje Vexx etc (bijvoorbeeld). Tja. zo heb ik 't althans, en dan heb ik nog tig games waar ik aan moet beginnen.

    Nu effe Brute Force verder doen...
     
  7. Alexandrio

    Alexandrio Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    2

    Is tie er al dan?
     
  8. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    nee ok, Tao Feng nrengt niet hetzelfde als doa3. Maar dat wil niet zeggen dat het een slecht spel is of een domper, omdat het niet hetzelfde brengt. Tja, dan zouden dus alle spellen hetzelfde moeten zijn... dat gaat dus niet, en een 8 is gewoon harstikke goed voor een spel.

    Ik ken mensen die kopen een spel niet omdat de graphics niet goed zijn, maar die kijken dan nog geeneens naar het hele spel. Natuurlijk zijn we wat verwend met al die moooie dingen die we hebben gekregen en nog moeten krijgen.

    Maar dat wil niet zeggen dat elk spel er gelijk beter uitziet of beter speelt of een beter verhaal heeft. Ik hoor mensen al zeggen bij een 7 dat hij tegenvalt en dat is helemaal niet waar. Als ik een zeven haal - tis iets heel anders maar ok - voor mijn nederlands dan ben ik echt tevreden hoor. Ook als een spel een 7 haalt is dat goed.

    Maarja, ook ik baal er weleens van dat er te weinig exlusive spellen zijn, maar dat wordt in de toekomst wel anders... toch...
     
  9. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    voor hem wel, hij moet hem reviewen
     
  10. ITNL

    ITNL Guest

    hallo voor de xbox komen het komende jaar zeker wel het dubbele aantal toppers uit dan voor de ps2 of gc dus we mogen niet klagen denk. Ik heb nu al 16 games. het wordt allemaal veel te duur :mad:
     
  11. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Eerste indruk? :) ;) :+
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    DoA 3 blijft inderdaad onovertroffen, en ikzelf vind Tao Feng een boutspel.
     
  13. nielzo

    nielzo Guest



    tjakka, dat slaat helemaal nergens op, als ik een 4 voor latijn of grieks haal ben ik ook al rete blij maar als een spel dat krijgt dan hoef ik het niet.
    xbox spellen kan je niet vergelijken met school vakken waar je hard voor moet leren.

    Ik heb trouwens ook bruteforce besteld, RTCW en kotor, ik krijg ze over 2 weken8)
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    KoTOR krijg je echt niet over 2 weken. De rest is al uit, althans Brute Force bijna.
     
  15. jelle333

    jelle333 Guess de Groente!

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    kotor komt in augustus/september.
     
  16. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    al even terugkomend op de naam van dit topic..
    "Waar blijven de Xbox exclusive knallers"..
    en ik d8 direct; waar blijft pgr2?
    (met andere woorden, weet iemand when ie pcies uitkomt??)

    ff offtopic; door al die pgr2 filmpjes, screens etc etc,
    ben ik weer aan pgr begonnen:D echt verslafend man!
    heb nu zon 103000 Kudos:D hehe ik ga v/d 200.000!:D
     
  17. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zit eigenlijk echt te wachten op vette rare titels zoals perfect dark enzo, zou vet zijn als ze weer een goldeneye uitbrachten(mar dan een andere titel natuurlijk) of donkey kong. donkey vond ik vroeger echt geweldeg.

    jammer dat het ontwikkelen alemaal zo lang duurt ze zouen bij rare meer mensen aan moeten nemen.
     
  18. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzeg ook, tis iets heel anders, en wie heeft het over leren voor vakken

    maar ontopic, het was ook maar een kleine vergelijking die ook eigenlijk nergens op slaat. Mijn punt is gewoon dat mensen die hoge verwachtingen hebben van een game, niet genoegen nemen met een 8 of een 7, terwijl dat juist goed is voor een spel. Je kan niet verwachten dat spellen allemaal 9-ens halen
     
  19. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Hier ben ik het niet mee eens.. ik vind dat we dat wel moeten verwachten. Elk spel wat uitkomt zou een 9 + moeten zijn. Dat ik als koper vervolgens genoegen neem met een spel die een minder cijfer krijgt is aan mij maar ik verwacht wel een 9+ spel.
    Want als we dat niet doen waarom zou een developer dan nog streven naar dat soort top-spellen?
    Anders krijgen we een beetje EA praktijken.. Zo van "hop we pleuren het op die Xbox het wordt toch wel gekocht" (hiermee wil ik niet zeggen dat EA alleen maar slechte spellen heeft maar ze hebben wel aardige "cheap" ports).
    Je moet niet vergeten dat de standaard die wordt gesteld voor spellen door ons als consument gesteld wordt.
     
  20. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Donkey Kong komet er zoiezo niet, Nintendo heeft namelijk de licensie van Donkey gehouden
     

Deel Deze Pagina