1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Waar blijven de Xbox exclusive knallers?

Discussie in 'Algemeen' gestart door goodfella, 4 jun 2003.

  1. X-cube

    X-cube 1 X to Rule Them All

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    De Donkey Kong licentie is toch van nintendo.:confused:

    Net zoals star fox enzo
     
  2. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm... tja... daar zit wat in. Ik snap wat je bedoelt. Natuurlijk verwacth je wel wat van een developer, maar dat is het hem juist. Omdat je verwacht dat een game een 9 haalt, is een 8 al een teleurstelling. Ook vergeet ik niet dat wij de standaard stellen, maar als iedereen een 9 wil voor een game... dat lukt gewoon niet, hoewel het wel mooi zou wezen natuurlijk
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Een 8 vind ik niet echt een teleurstelling.. een 7 b.v. ook niet.. ligt eraan op welke gebieden een spel een mindere waardering krijgt.
    Maar ik vind wel dat wij die standaard mogen stellen.. Als je 60 tot 70 euro voor een spel moet neertellen mag je verwachten dat het een topspel is..
    Tuurlijk lukt het niet met elk spel.. En een "topspel" verschilt ook van persoon tot persoon.. Deathrow is daarvan een goed voorbeeld, ik vind het een topspel maar andere vinden het helemaal niets. Dus je kan nooit iedereen tevreden stellen maar een developer moet daar wel naar streven.
     
  4. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, als je 70 euro voor een spel moet neerleggen, dan verwahct ik wel dat het een 8 haalt. Als een spel een 7 haalt ofzo, dan heb ik liever dat zoon spel net iets goedkoper kost. En anders koop ik heb gewoon bij een shop die net goedkoper is dan alle anderen.
     
  5. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Ik vind dat mensen te snel genoegen nemen met games. Een game moet je in de cd-lade van je Xbox stoppen om vervolgens uren en uren aan het beeldscherm gekluisterd te zitten. Naar mijn idee hebben te weinig games deze verslavingsfactor.

    Bovendien vind ik dat een aantal mensen de zaken omdraaien. Jullie hebben het over te hoge verwachtingen/eisen van gamers...kom op zeg! Als ik zie wat voor een hypes er rond games als Tao Feng en Racing Evoluzione worden gecreeerd, verwacht ik ook niks minder dan een topgame.
     
  6. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Echte toppers vind ik er niet tussen zitten.
     
  7. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Halo & splintercell toen, maar meningen verschillen....

    De echte exclusieve klappers komen denk ik eind November en December.
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Exclusief???

    Ik las in OXM dat exclusicve het volgende in houdt:

    Na release min. 3 maanden alleen op de XboX. Krijgen ze daarna een goed bod.....jajajaja..... komt het spel alsnog op ps2 etc etc

    Beetje nep, niet??
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2003
  9. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    k denk dat hij gwoon vind dat er gigantischs goede games op de xbox verschijnen moeten (denk aan gta serie op ps2--of zoiets als metroid prime op gc) en niet van een paar games die best wel goed zijn......maar geloof me die tijd komt ng:cool: :cool:
     
  10. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben jullie het over cijfers???

    Dat cijfertje stelt alleen maar de mening van 1 persoon voor.. Daar heb je dus persoonlijk nog geen ene ruk aan!

    Door een review te lezen kan je wel meer informatie krijgen van de game en inschatten of je hem leuk vindt maar om op een cijfer af te gaan slaat helemaal nergens op..
     
  11. live4xbox

    live4xbox EmexUnliesjt

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je helemaal gelijk in, maar als je meer revieuws leest(web, magazines) dan kun je wel inschatten of ie goed is en heb je wel wat aan de cijfers.
     
  12. NatureGoneWild

    NatureGoneWild Nuub on steriods!

    Berichten:
    1.578
    Leuk Bevonden:
    5
    "het gras van de buurman is altijd groener"
    Vind dat spreekwoord hier wel op slaan.
    Maar developers tegenwoordig,ze proberen meerdere genre's aan elkaar te verbinden in plek van 1 topper te maken van een genre.Ik heb liever 7 toppers van verschillende genre's dan 7 spellen met verschillende genre's inbegrepen.Maar dat is mijn mening natuurlijk.En het cijfer maakt me niet veel uit,het gaat me meer over de info in een review zoals jeroen18 zei.Maar als het een te laag punt krijgt omdat het teveel bugs heeft en te kort duurt dan wil ik hem denk ik ook niet.Maar aangezien de reviewer er geen klote aanvind en geeft het een 4,tja gelukkigis niet iedereen gelijk en heeft iedereen zijn eigen smaak,een revieuwer moet dan objectief zijn en niet naar zijn eigen mening IMO.
     
  13. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De goeie exclusives moeten nog komen ; Ninja Gaiden, O-to-gi, Fable,Halo 2, Kameo:Elements of Power,Sudeki, PGR 2,
    Midtown Madness 3....
     
  14. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    dat is toch zijn mening! Ik vind dat hij enigzins gelijk heeft, tao feng is verstand op 0 en rausen, en Wolfenstein is zwaar tegenvallend
     
  15. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Nogmaals: Tao Feng pretendeerde een revolutionaire fighter te worden. Pfff...come one...verre van dat zelfs.
     
  16. XaeroFuN

    XaeroFuN Sex: No thank u

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0


    euh sorry maar..
    weet niemand wanneer ie nou komt?:confused: :p
     

Deel Deze Pagina