(Waarschijnlijk is deze topic al 9.999 X geplaatst maar ik doe het lekker toch ^^) Waar kan ik de xbox ff reserveren, en wat krijg je bij je xbox als je 'm koopt (controller, of spel ofzo) alvast budankt
Je kunt de Xbox bij alle speelgoed zaken reserven ( bart smit, hotbit, Vobis). Bij Vobis kun je eerst spelen en dan de Xbox bestellen dan krijg je een extratje zoals je bij het nieuws kunt lezen. Als je de Xbox koopt, krijg je: - 1 console - 1 controller - de kabels - Demo CD - Instructie boekjes e.d.
okee, bedankt beveel je me Brute Force eigenlijk aan, om bij launch te kopen, of Halo.. ( Fusion Frenzy lijkt me ook bruut ) Anders moet ik weer bij me broer gaan bietsen voor geld...
in de V.S hebben ze anders dacht ik toch demo van DoA3 en Halo... krijgen wij die niet . nou ja dan moet je maar dat blad kopen want dat krijg je daar gratis bij je box
? bij het OXM deel 2 zit de eerste Xbox demo disc.. en die kreeg je bij je aankoop van de Xbox in amerika.. maarja ik dacht van misschien doen ze hem voor europa alvast erin ofoz of zit ik weer verkeerd
Je zit helemaal verkeerd.. enne ehm ik denk dat OXM deel gewoon door sommige winkels erbij werden gedaan, neit overal, anders zat het wel in de doos
'Kep een demo van fusion frenzy, is beetje kiddy spelletje met allemaal kleine subspelletjes mario party-achtig denk ik, alleen meer platform spelletjes
Zeg bij media Markt zou je de xbox miscien voior €430 kunnen kopen MET spel! weten jullie hier meer van?
Hey Xguus! jij hier? dat van mediamarkt is volgens mij niet waar en gewoon een foutje.. net als dat bij bart smit
ik heb hem al besteld, bij.....jaja, bij Dynabyte, waar nog nooit een console tekoop is geweest, hebben ze de box. en ik heb ook zown passie(kun je gratis aanvragen(is iet éénmalig trouwens)) waarmee je op al het software 10%korting krijgt, en dan is zown spelletje +- even duur(iets goedkoper) als de ps2 spellen P.S.: dit staat ook allemaal bij het nieuws, maar ja
hee guussie dat hebbie van mij eikel, dus niet dubbel gaan posten had ik al gezegd heb het gehoord van mensen daar, weet niet of het waar is.. (khoop van wel) dus sluit het niet uit mzzl Munch and Abe