Mensen, Ik weet weet niet of dit al eerder aangekaart is, maar ik heb een vraag. Is het niet handig als er een rubriek 'Prijs Xbox games' ofzoiets wordt aangemaakt, waarin je kwijt kan welke xboxtitel, waar, wat kost? Je heb nu al de 'koopjes' rubriek, alleen die is alleen maar voor koopjes. Een moderator of iemand anders plaats bijv. Titel 'PGR 2' in de rubriek en vervolgens kan iedereen replyen met: Bij Bart smit kost deze titel nu 19 euro 99. Zo krijg je dus een hele overzichtelijke rubriek met xbox titels, je kan dan precies zien wat die titel, waar, kost.... Als voorbeeld kan je naar deze rubriek in een dvdforum kijken, waar eigenlijk hetzelfde gebeurt, alleen dan met R2 dvd-titels. Zie hier: http://www.dvdforum.nl/forum/viewforum.php?f=17&sid=e1a3d5f48efa1db5b63ef9f69381488f Wat vinden de forummers hier van / Moderators?
Zo'n pricewatch forum is al eerder besproken, maar wou er niet echt in bij de rest helaas. Voor de rest van je koopje kan je nog altijd hier terecht: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?t=44676
Zie hier ja: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?t=16020&page=3&pp=15&highlight=pricewatch Alleen het begin van dat topic gaat het meer over een bazaar systeem, wat er nu al is en niet over 'pricewatch'.
ow ok...dat heb ik verkeerd begrepen dan.... Maar waarom zou zoiets dan niet doorgaan als ik vragen/weten mag? Teveel werk voor de mods? Om orde op zaken te houden in die threads. Of is het meer van, als een game een paar maanden/jaar uit is hoor je er toch niet meer van en dan is de thread nutteloos?
Eigenlijk hebben we al een kleine pricewatch systeempje. Tegenwoordig kun je binnen elke thread zoeken, zeker handig dus voor in de koopjes thread. Zo kun je dus met een heel forum vol members bijhouden waar spellen goedkoop te krijgen zijn. Dit maakt een apart subforum overbodig want zoeken naar een spel gaat nu net zo snel
Geloof het of niet !!! Gameshop Play-it te Stadskanaal Aanbieding: XBOX live starterkit incl headset en Rainbow Six 3 voor 5 eurie!! Ik denk dat ik er meteen ff 2 aanschaf al is het alleen voor de headsetjes
Dat is inderdaad niet veel. Wel verkeert geplaatst . Je kan hier aanbiedingen plaatsen. Deze draad gaat meer over het idee een pricewatch op xbw te introduceren.
aha ok...dan moet je dus binnen de koopjes thread gaan zoeken naar de desbetreffende titel als ik het goed heb.
5 euro?!!? geen typfout ofzo? normaal rainbow six 3: 60,- starterskit: 60,- samen 120,-! dit kan echt niet voor 5 euro... 5 euro als je in termeinen betaald zeker
en even ontopic: je kan toch ook bij www.kelkoo.nl of www.kieskeurig.nl kijken voor de prijzen, toch? (sorry voor de dubbelpost)
Daar staan niet alle zaken op...zoals bart smit / gcshop...of een intertoys..mocht er een aanbieding zijn.... En lokale aanbiedingen zul je daar nooit tegenkomen...
Nee dat is waar. Je moet gewoon bij zo'n achteraf handelszaakie wat kopen. Daar zijn de spelen dan doorverkocht van mensen met bijv. een harde schijf. Maar lkkr idee. Altijd handig om zulke shit op het forum te pompen!
Hmm toevalig dacht ik daar zelf ook over of dat een goed idee is voor Xbw. Omdat ik dit ook op dvd.nl zag. Maar toen dacht ik toch van het is beter van niet. Want games vershillen vaak toch niet echt van prijs. Bij dvd's kan dat wel soms nog verschillen.