Ik heb al gekeken bij C1000, Edah en de Appie Heijn, maar daar hebben ze t niet (er waren geen boekenwinkels open). Ze hebben t zker wel bij winkels als Bruna, Bekker en Primera?
ik heb mijnes bij de echte boekenhandel gehaald, als ik jouw was zou ik daar ook maar gaan kijken. Veel kans dat ze hem daar wel hebben
anders kun je em nog altijd aanvragen op hun site...bezorgen ze em lekker thuis http://www.xbm.nl/bestellen.php
Ik kom net terug vanuit Tsjechie dus ik heb nog geen tijd gehad om hem te kopen.... Maar ik koop hem morgen wel ff bij dimension plus.. Daar hebben ze hem vast wel..
Tja, ik ga morgen ff heel Tilburg afzoeken Als ik t dan nog niet heb (kleine kans) dan bestel ik t wel ff op die site ja
Heb 'm bij de Crimpenhof in Krimpen a/d IJssel bij m'n vader gekocht/gekregen . Voor de mensen die de details willen weten: Crapts tabaksspeciaalzaak
kheb net een abbo aangevraagd. Krijg maandag denk k de acceptgiro thuis. Maar krijg ik dan ook het eerste nummer erbij? Of moet ik ook op zoek gaan of bestellen? Weet iemand dit toevallig???
Ik heb m nu inmiddels ook gekocht (toppie blad hoor!) maar daar scoort F1 2002 wel goeie punten, in tegenstelling tot de review van Wouter. Wouter heeft toch een Amerikaanse Xbox? Is dat spel anders ofzo? (De Amerikaanse versie)
W. heeft ooit een NTSC xbox gehad, nu gewoon een PAL. En zo negatief wastie nou ook weer niet over F1. Buiten dat zou ik niet te erg van een enkele(of twee) review(s) afgaan. En dan tot slot.....koop GP4, die wordt erg nice.
Ik heb hem bij Ako gekocht. Ik vind de reviews iets te klein, je kunt niet echt oordelen over het spel...