XForce 1 ik zoek ook een degelijke & goedkope dolby surround set dus kan ik je niet helpen maar als je een vindt wil je het met dan zeggen aub? Kvind dolby surround wel cool maar om daar 250€ voor te geven... Dan koop ik toch wel liever wa games.
Op onderstaande site kan je de creative inspire 5.1 550 voor €175 kopen excl. verzendkosten. De verzendkosten bedragen €5 euro bij vooruitbetaling en €10 onder rembours http://www.easybit.nl/store/commerce.cgi?page=winkel.htm
goedkoopst misschien moet je hier eens kijken. dit is voor de gewonen 5500 1 en dit is voor de 5500D 2 volgens mij zit er geen verschil tussen die 2 maar dat kan ook aan mij liggen. sterkte ermee
Ik heb er een bij computerland voor 175 d8 ik gekocht, maar dat is al een half jaar terug, dus prijs zal wel goedkoper zijn
Die goedkoopste is denk ik van 2mcomputers. Ik raad sterk af om daar te bestellen. Ik heb er nog nooit wat gehaald, maar ik heb veel negatieve verhalen gehoord over bereikbaarheid etc etc. Bij alternate issie voor 175,-- Greetz iversonfan88
Ik heb hem gewoon in de lokale pc shop gekocht (www.shiftcomputers.nl) waarom? Want als er dan iets mis mee is hoef ik alleen maar naar de winkel te gaan, en niet op te sturen, bellen enzo..kostte me btw €180.
wat een kutwinkel is dit, heb hem dus 4 weken geleden ook hier besteld maar zit nog steeds te wachten, beloven van alles en komen niks na
idd, dit hoor ik dus heel erg vaak, dus zo zieje maar weer, dat je waar voor je geld krijgt.. En dan je niet altijd het goedkoopste moet nemen..
ik denk er ook aan om deze aan te schaffen maar heb nog nooit zoiets gedaan hoe sluit je deze aan (op je tv of xbox) en moet je nieuwe onderdelen kopen. Ps heb voor me tv 1 scart (voor xbox) en voorop die rood, wit en gele plugingangen. is dit genoed om te genieten van dolby sorround?
Ja dat is genoeg, je hoeft alleen nog maar een Advanced Scart Cable (€30) te kopen. Alles zit bij de set geleverd, veel luister plezier..