Hallo Allemaal, Ik ben nieuw op het forum, maar kon mijn vraag niet beantwoord krijgen door het forum te doorspitten, daarom vraag ik het op deze manier. Ik heb een XBox Live Gold van 1 jaar abbonnement en heb nog 3250 microsoft points, ik ben dagen aan het zoeken naar de content Horse Armor pack voor Oblivion, maar kan het echt niet vinden! Ik kan maar 7 dingen downloaden, 4 filmpjes, 1 themapakket, goede plaatjes en slechte plaatjes, maar echt niet de Horse Armor Pack. Moet deze nog uitkomen ofzo? Want heel veel sites zeggen dat ie er vanaf 4 april te downloaden is. Alvast hartstikke bedankt!
volgens mij is ie er nog niet...ff wachten dus voor de pc ie is er trouwens wel http://obliviondownloads.com/StoreCatalog_ProductList.aspx?SubCategoryId=1 (mss bedoelen ze dat op jou sites )
Je moet nog even wachten tot de EU release maar dit wordt toch al in de goodies en armor topic besproken? Yes ik mag ook een keer wannabe mod zijn
Ik had wel wat gelezen erover ja, maar omdat verschillende Nederlandse sites zeggen dat ie al te downloaden was, wist ik het ook niet meer. Die domme boeren van een websitebeheerders, plaatsen ook alleen maar vertalingen van buitenlandse publicaties, terwijl ze niet eens ff checken of ie al echt te downloaden is van de nederlandse marketplace.