Waar is de lijst 'top 20 bestverkochte games' gebleven?

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door MORPHEUS, 30 okt 2004.

1. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Once upon a time on XBW, was er een lijst met de 20 bestverkochte games van een periode van één week of van twee weken, in de UK. Dat was altijd leuk te weten welke games het best werden verkocht en welke nieuwe releases niet goed werden verkocht.
    Ineens was in V2.0 deze lijst verdwenen. Nu dacht ik weer eens aan dus misschien is het een idee om dit weer terug te laten komen?

2. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond die lijst met de nieuwe games van elke maand nog een stuk beter. Volgens mij hadden ze ook "beloofd" om die terug te laten komen

3. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil net zeggen, die feature mis ik ook! Die andere gamesite*kuch*Insidegamer*kuch* heeft elke maand een prachtige feature over de games die de komende maand uitkomen. En een terugblik op de games van afgelopen maand. En dat voor alle systemen!

Een top 20 vind ik persoonlijk veel minder boeiend. Column's mis ik eerlijkgezegd ook wel een beetje. Een column bijvoorbeeld over hype rond Fable en Halo 2, de leak rond Halo 2, pre-order gezeur van GC Shop/Microsoft. Genoeg stof voor een paar goede columns lijkt mij.:)

Ik snap best dat de crew belangrijkere dingen aan hun hoofd hebben. Maar het zal naar mijn mening de XBW-mainpage toch een niveau omhoog tillen. Nu is het imo niet meer dan een nieuwssite, waar af en toe een paar nieuwe screens en info wordt gepost. Lang niet zo interessant als vroeger...een jaar of 2 geleden.

4. SILVER_bullit

SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

Leuk Bevonden:
    6
    Jesjes, goed idee

5. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    idd, goeie shjit! Maareh, volgens mij werd hier totaal niet geluisterd door M0d en Admin oortjes??

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Die twintig best verkochte games was niet zo'n succes, dat boeide weinig mensen. Het games van de maand artikel was in principe opgebouwd uit samenvattingen van elke game die ook steeds terugkeerde in nieuwsposts. Dus als je nu naar de releaselijst van bijvoorbeeld december gaat, dan zie je welke games er uit komen. Klik erop en je leest er meer over.

En columns, ja dat ben ik met jullie eens. Dat zou meer moeten gebeuren, maar dat komt er nog niet echt van.:eek:

7. MORPHEUS

MORPHEUS SNAKE

Leuk Bevonden:
    0
    Okidó *)

Deel Deze Pagina